Noema, na twój ostatni post, pozwoliłem sobie zacytować z RK jedną z wypowiedzi, która mówi o podejściu do KD, przez PR Wrocław:
Jak nazwałeś "związkowy beton" PR Wrocław robi wszystko, aby zaorać KD!. To są oszczerstwa!!! Jeżeli uważasz, że związki zawodowe mają adwokata w postaci P. W. Świnder, to grubo się mylisz!!!. Chciałbym Ci powiedzieć, że 2 miesiące temu 2 reprezentatywne związki działające w PR Wrocław zwróciły się z prośbą na piśmie o spotkanie z przedstawicielem Urzędu Marszałkowskiego. I co - na spotkanie tylko pojawiła się dyrekcja PR, a z UMWD nie przyjechał nikt.
I nadal uważasz, że związki zawodowe przy PR Wrocław mają adwokata?
Jeżeli chodzi o pismo do UMWD - w tym piśmie związki zwróciły się z prośbą o stanowisko w sprawie istnienia Sekcji w Jeleniej Górze i co za tym idzie, miejsca pracy w Sekcji.
Dlatego w trosce o miejsca pracy, jak również poprawę warunków pracy, złej atmosfery wśród załogi oraz gwarancji wypłat, związki zawodowe, przy PR Wrocław wszczęły "dialog społeczny".
Szkoda patrzeć jak Urząd Marszałkowski we Wrocławiu jako jedyny na całej sieci ciągle zmienia dyrektorów. Coś mi mówi, że sam samorząd nie wie sam za bardzo, co ma zrobić z Przewozami Regionalnymi. Poważny błąd UM i jego obecnych polityków, urzędników jest brak koncepcji jak ma ten zakład wyglądać. Kolejny problem UM to brak kadry, która cokolwiek wie o funkcjonowaniu tak specyficznego zakładu, jakim jest nie wątpliwie Zakład Przewozów Regionalnych we Wrocławiu i nie tylko. Sporadycznie zatrudnia się w UM ludzi nieprzesiąkniętych syfem kolejowym, a przecież, jeśli ktoś odszedł z PKP i poszedł pracować do UM to nie oczekujmy, że ten człowiek nagle zacznie normalnie pracować i,że będzie chciał coś zrobić. Druga sprawa to sam sposób dostania się do pracy w UM, można dostać się tam, albo po rodzinnych układach lub też znając obecnie panującego, Np. pana Marszałka. Tak było w przypadku pana Wojciech, który poznał pana marszałka i w krótkim czasie został pracownikiem UM. Pan Wojciech liznął trochę kolei jak mi się zdaje jakiś rok i myśląc, że zna się na kolei został Głównym Specjalistą w UM. Odejście poprzednich fachowców pana Patryka i Wojtka pozwoliło Panu Kurzyjamskiemu wypłynąć, bo mówiąc w danym okresie czasu urząd nie posiadał innej znającego się na kolei. I tak Wojciech mógł robić, co chciał, kolejne korekty rozkładu przynosiły chaos w rozkładzie jazdy, zaczęły się głupie terminy kursowania pociągów i kombinowanie z zestawieniem składów. Wszystko to sprawiało, że podróżni byli i są do dziś zdegustowani tym, co się ogólnie dzieje. Ale droga kariery idzie i wiedzie do przodu…Pan Wojtek postanawia zostać dyrektorem, bo ma przewiesz się odpowiednią wiedzę z zakresu funkcjonowania i kierowania wielkim zakładem pracy. Odwołuje się starych fachowców i wielki Wojciech powraca do swojego byłego zakładu gdzie jak się dowiedziałem jest uważany za człowieka, który myśli, że zna się na wszystkim, a tak naprawdę nic nie wie. Zobaczymy co się za jego kadencji poprawi, a jego efekty będą widoczne już 13 grudnia wejdzie wtedy całkowicie Wojtkowym rozkładem jazdy. Jak mówi się po kontach nie będzie to żadna rewelacja, będzie wiele terminów, składy będą raz na 1EN57 raz, na 2EN5 7, a jeszcze inaczej na 1EN?7. To może nie wpłynie tak źle jak te terminy pociągów będzie na tablicach i rozkładach wiele, ale jak ktoś zliczy dni to okaże się, że trzeba dokładnie czytać, bo będzie można się zdziwić przychodząc na pociąg. Wszelkie skargi proszę kierować, więc do Pana Wojtka, Dyrektora i twórcy rozkładu 2009/2010!!!!
Noema = Krycha= Wojtek Kurzyjamski??? co myśłicie o tym??????
Szkoda patrzeć jak Urząd Marszałkowski we Wrocławiu jako jedyny na całej sieci ciągle zmienia dyrektorów.
Ciągle? Pawicki odszedł sam do PKP IC. Zastąpił go Sójka z PKP Cargo. Tak naprawdę dopiero teraz nastąpiły zmiany kadrowe w PR Wrocław. Wreszcie wywalono Piecha i Staniewskiego!
baka napisał/a:
Kolejny problem UM to brak kadry, która cokolwiek wie o funkcjonowaniu tak specyficznego zakładu, jakim jest nie wątpliwie Zakład Przewozów Regionalnych we Wrocławiu i nie tylko.
Dotychczasowa kadra dyrektorska PR Wrocław też nic nie wiedziała o funkcjonowaniu kolei. Doprowadzili kolej regionalną na Dolnym Śląsku do ruiny! A tutaj ich ostatnie popisy:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=8794
baka napisał/a:
Druga sprawa to sam sposób dostania się do pracy w UM, można dostać się tam, albo po rodzinnych układach lub też znając obecnie panującego, Np. pana Marszałka.
Analogicznie dostaje się posady w PR i w spółkach PKP. Bez układów i znajomości daleko nie zajdziesz.
baka napisał/a:
I tak Wojciech mógł robić, co chciał, kolejne korekty rozkładu przynosiły chaos w rozkładzie jazdy, zaczęły się głupie terminy kursowania pociągów i kombinowanie z zestawieniem składów.
Mylisz się! Kolejne korekty porządkowały syf w rozkładzie jazdy pozostawiony przez Skopca i Zdanowskiego.
baka napisał/a:
Wszystko to sprawiało, że podróżni byli i są do dziś zdegustowani tym, co się ogólnie dzieje.
Owszem, ale to nie wina Kurzyjamskiego. To beton PR Wrocław uwalił postoje w Chojnowie i Pieńsku dla pociągów Wrocław - Drezno, co znacząco pogorszyło ofertę na linii zgorzeleckiej.
baka napisał/a:
Zobaczymy co się za jego kadencji poprawi, a jego efekty będą widoczne już 13 grudnia wejdzie wtedy całkowicie Wojtkowym rozkładem jazdy.
Nowy rozkład jazdy pociągów regionalnych zapowiada się dużo lepiej od obecnego. Przynajmniej w moim regionie, bo całego rozkładu jeszcze nie analizowałam.
baka napisał/a:
Noema = Krycha= Wojtek Kurzyjamski??? co myśłicie o tym??????
Myślę, że masz poczucie humoru.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Noema, lekkie sprostowanie Twojej ostatniej wypowiedzi
Jak odszedł M. Pawicki do PKP IC w Poznaniu, przed H. Sójką dyrektorem PR Wrocław był W. Ziółkowski .
Noema, poczekajmy do nowego rozkładu jazdy - jeżeli PR nie dogada się z PKP CARGO w sprawie lokomotyw, jak pisał Wrocławiak, to rozkład będzie wyglądał całkiem inaczej. Możesz się domyślić, czym będziemy jeździć, jak w PR Wrocław pozostaną tylko EZT-y .
Dolnoślązak, gdzie PR Wrocław potrzebuje lokomotyw elektrycznych od PKP Cargo?
Od grudnia wylatują pociągi osobowe Wrocław - Gorlitz.
Nieekonomiczne składy wagonowe z lokomotywą relacji Poznań - Szklarska Poręba/Kudowa Zdrój należy zastąpić EZT-ami w relacji Poznań - Jelenia Góra/Kłodzko.
Do Szklarskiej Poręby i dalej do Harrachova docelowo mają jeździć szynobusy. Na trasę Kłodzko - Kudowa Zdrój można puścić wagony z lokomotywą spalinową, których PR mają aż nadto.
I problem braku lokomotyw elektrycznych znika. Łaski PKP Cargo nikt nie potrzebuje.
Natomiast co do Ziółkowskiego to zgoda, ale on nie przyszedł z zewnątrz tylko na dyrektora awansował z zastępcy dyrektora.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Noema, fajnie się pisze, lecz raczej trudniej wykonać.
Wyobrażasz sobie jazdę 7 godzin na plastikowych siedzeniach lub siedzeniach z dermy w EN57/71
A gdzie komfort podróży
Przecież "Kamieńczyk", "Szklarka", "Szczeliniec", to oczka w głowie UMWD i UMWW
Zobacz jakie te pociągi mają ogromną frekwencję . czy ten jeden kibel w danej relacji (we Wrocławiu do Kudowy i Szkl. Poręby Górnej) wystarczy .
Noema, a wagony PR-ów znowu pójdą w krzaki
Pozostawię to bez komentarza, dopóki się nie wyjaśni sprawa lokomotyw.
[ Dodano: 20-11-2009, 21:36 ]
Jeszcze trzeba dopisać, że za A. Piecha jest nominacja p. Marty Padło - Łęcka.
tak zastawiam się, który z was to obrońca lub sam Wojtek K...
Moim zdaniem rozkład ułożony przez panów Zdanowskiego i Skopca był strzałem w dziesiątkę i gdyby nie beton w Urzędzie Marszałkowskim ( Wrocławskim) to było by dobrze. Wiem nikt nie jest w 100% wszech wiedzącym i panowie kilka błędów popełnili, ale liczy się całokształt. Ale beton UM do sterów dopuścił Wojtusia z braku innego chodź trochę poruszającego się w temacie i jak to wszędzie bywa Pan Główny Specjalista zaczął od rozwałki tego co ktoś zaczął sensownie robić i układać. Ale jak ktoś się uważa za wszech wiedzącego to czemu ma nie mieszać i robić nagonki na twórców czegoś sensownego. Co do nowego rozkładu jazdy to kolega pewnie wie co będzie tylko wali głupka.......a co będzie syf mówiąc po polsku!!! A co Szczeliniec przypomnę pomysł poprzedniej ekipy nie znikł…niech teraz ten wspaniały dyrektor i urząd walczą z zwanym przez nich Betonem Kolejowym by pociągi dalej były na składy, a nie na EZT. A tak w ogóle to nowy rozkład ucina pociągi bezpośrednie rel. Poznań – Szklarska-Kudowa…..
baka, uprzejmie Cię informuję, że moja osoba nie występuje pod Wojtek K..., czy obrońca tego Pana
Jedynie przedstawione fakty nakreślają problem jaki może już w niedługim okresie wystąpić w PR-ach.
Niestety nowy któryś z kolei dyrektor PR Wrocław musi się z tymi problemami zmierzyć.
Co z tego wyniknie - zobaczymy.
PKP Cargo dogadało się z Przewozami Regionalnymi odnośnie wynajmu lokomotyw elektrycznych. To dobra wiadomość dla wielu zakładów PR w Polsce.
[ Dodano: 27-11-2009, 17:57 ]
Jak tam zarządzanie w PR Wrocław?Wojtek działa ostro?
[ Dodano: 27-11-2009, 18:01 ]
Zaczęło się okrajanie pociągów jeszcze nieuruchomionych, a już ciachanie.....pociąg założony do Olesna Śląskiego przez pana Wojtka został wczoraj ciachnięty tylko do Kluczborka...Czy pan Wojtek ma zamiar więcej takich działań organizować?
Zaczęło się okrajanie pociągów jeszcze nieuruchomionych, a już ciachanie.....pociąg założony do Olesna Śląskiego przez pana Wojtka został wczoraj ciachnięty tylko do Kluczborka...Czy pan Wojtek ma zamiar więcej takich działań organizować?
Olesno Śląskie, tak samo jak Kluczbork to województwo opolskie. Władza UMWD i dyr. Kurzyjamskiego tam nie sięga.
Taki mały, nieistotny szczegół, co nie? Ale poujadać można, a nóż nikt nie zna się na geografii...
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum