Wysłany: 11-08-2006, 17:34 Porozmawiajmy o rzecznikach PKP
Co myślicie o rzecznikach, a raczej niedo-rzecznikach prasowych spółek PKP? Chodzi mi oczywiście o PKP S.A., PKP PR i PKP IC.
Ostatnio zamurowało mnie po wypowiedzi Wrzoska - rzecznika PKP S.A.
Na 2010 r. zaplanowano uwolnienie rynku kolejowego w Unii Europejskiej. Wtedy na polski rynek będą mogli bez ograniczeń wejść zagraniczni przewoźnicy, jak choćby niemiecki Deutsche Bahn. – To nam nie grozi, bo stawki, jakie trzeba zapłacić spółce Polskie Linie Kolejowe za dostęp do torów, są zbyt wysokie – uspokaja Michał Wrzosek, rzecznik PKP SA.
HAHAHA, a to dobre. Jestem ciekaw jak płacą spółki z grupy PKP? Skoro dla DB są zbyt wysokie, to ile w końcu te spółki zarabiają. Chyba grube, grube miliardy!!
_________________ Pozdrawiam z Jastrzębia Zdroju, więcej informacji:
[quote:f1a10655f0="WIKIPEDIA"]Jastrzębie jest największym miastem w Polsce nie posiadającym kolei pasażerskiej.[/quote]
Największe głupoty i tak wygaduje Kurpiewski. Pamiętacie jego odpowiedź na pytanie ile zarabiają dyrektorzy w PKP PR? To był śmiech na sali...
Kurpiewski: Miesięczne wynagrodzenie stanowi iloczyn przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, ogłoszonego przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego.
Ale to mogą być specjalne stawki dla konkurencji dużo większe ))
Ale przecież przez ową liberalizację rynku w 2010r. chyba wszyscy powinni mieć takie same stawki za dostęp do infrastruktury. No chyba, że są równi i równiejsi, co w tym przypadku raczej nie jest przypuszczeniem, a prawdą.
_________________ Pozdrawiam z Jastrzębia Zdroju, więcej informacji:
[quote:f1a10655f0="WIKIPEDIA"]Jastrzębie jest największym miastem w Polsce nie posiadającym kolei pasażerskiej.[/quote]
Niższe stawki za dostęp do torów na pewno miała (nie wiem czy ma nadal) spółka Koleje Mazowieckie. Chodziło o to, żeby udowdnić, że ten twór polityczny nie przynosi strat. Oprócz tego KM miały (lub mają nadal) preferencyjne stawki w PKP Cargo za maszynistów. Czyli PKP z politycznego nakazu faworyzowały spółkę spoza Grupy PKP co jest idiotyzmem na skalę światową!
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Najlepsza jest A.Chibowska z Intercity. Laska nie ma bladego pojęcia, o czym mówi. Jeżeli najważniejszą ofertą wakacyjną PKP IC jest Polonez do Moskwy, z najwyższymi cenami, to strach pomyśleć, jakie wg niej mogą być normalne opłaty za pociągi krajowe.
_________________ Nie chce PeKaPe ....... ? To pojedzieDeBe
Moim zdaniem, wszyscy rzecznicy są beznadziejni z Wrzoskiem na czele. Moim zdaniem najlepsi rzecznicy to Krycha i Modliszka. Przeciez, jak same/sami piszą, to jedyne osoby, które:
- nie są betonem. Ba! Z betonem walczą
- wyłapują wszystkie "afery" w PKP od razu, więdza kto jest w co zamieszany, kto kim steruje, kto jest czyim kumplem, wiedzą dosłownie wszystko
- nie kradną, bo przecież wszyscy inni kradną (ci dyrektorzy i z zarządów to najwięcej kradną)
- nie są z nadania politycznego (rzecznicy na pewno są z nadania politycznego, bo inaczej skąd by się tam wzieli)
- nie gadają głupot, bo rzecznicy to gadają najwięcej głupot
- są wrażliwe na ludzkie piękno ("Kurpiewski to jest chociaż przystojny...)
Choć słaby z niego fachowiec, to tym razem podzielam stanowisko zarządu PKP SA wypowiedziane przez jej rzecznika Michała Wrzoska. Mnie też zachwyca to forum.
Niższe stawki za dostęp do torów na pewno miała (nie wiem czy ma nadal) spółka Koleje Mazowieckie. Chodziło o to, żeby udowdnić, że ten twór polityczny nie przynosi strat. Oprócz tego KM miały (lub mają nadal) preferencyjne stawki w PKP Cargo za maszynistów. Czyli PKP z politycznego nakazu faworyzowały spółkę spoza Grupy PKP co jest idiotyzmem na skalę światową!
Beatrycze rozwalić Beton PKP SA a dostęp do linii będzie tańszy a tak na razie układy, układziki.
Pozdrawiam
29-letni Łukasz Kurpiewski (na zdjęciu) po ponad 3 latach pracy, przestał być rzecznikiem prasowym spółki PKP Przewozy Regionalne. Został zastępcą dyrektora w Biurze Zarządu Centrali PKP SA.
Na tym stanowisku zastąpił Daniela Ryczka, który został członkiem zarządu PKP Cargo SA ds. międzynarodowych. – Na nowym stanowisku będę zajmować się najogólniej pojętą polityką public relations Grupy PKP – wyjaśnia dyrektor Kurpiewski, absolwent filologii polskiej na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu i public relations na SGH. Nowym rzecznikiem prasowym PKP Przewozy Regionalne został Paweł Ney, który dotychczas w tej spółce zajmował się PR.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum