Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Kolej w okolicach Bogatyni
Autor Wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 16-11-2015, 00:17   

Wstyd i tyle...
Przejdź na dół

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 16-11-2015, 20:41    Odpowiedz z cytatem

To 1. klopot Czesko / Polski! i drugi klopot od nowego rozkladu ponowu bede Wroclaw - Praga zle lanczenie. Ostalo tylko osobowe i przesadki. prosto niedoczekame sie pospieszniego pociagu Wroclaw - Klodzko - Czechy?

Jezeli juz EC 113 Porta Moravica linie Praha - Bohumín - Wodzislaw Sl. - Rybnik - Katowice - Warszawa to niedalo sie skombinowac cos Wodzislaw Sl. lub Rybnik - Wroclaw pospieszny, To trzeba jechac ponowu Praha - Pardubice, przesadka - Pardubice - Ústí nad Orlicí i nastempna przesadka do osobowke Ústí nad Orlicí Wroclaw. Fakticznie sie chce plakacz ile skrocilo sie czasu podrozniego Praha - Berlin , Praha - Bratislava/Wienna, tyle do tej Polski bede objazdu Zebrzydowice - Katowice czas podrozny gorsze i nik nierozmyszlal nad lancznikem do Wroclawia.....

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 16-11-2015, 20:54    Odpowiedz z cytatem

Może i wstyd, może i nie wstyd. Ta linia dla Polaków ma marginalne znaczenie (o ile ma jakiekolwiek). To Niemcom i Czechom zależy na szybkim przemieszczeniu się między sobą, zatem to w ich interesie jest remont tej linii, ergo powinni sami sfinansować i przeprowadzić remont.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 16-11-2015, 21:16   

Bartuś,
Cytat:
Češi a Němci Polsku nabídli, že by opravu zaplatili ze svého a poté ji i udržovali. „Polská strana však tuto možnost nakonec z důvodu složitých právních vztahů odmítla a požaduje, aby veškerá práva byla ponechána polským organizacím,“ uvedl Zdeněk Neusar z ministerstva dopravy. Poláci na trati nemají prakticky žádný zájem: vlaky tu nezastavují a není ani napojena na další železniční síť v Polsku.

Czyli Czesi i Niemcy zaoferowali, że zapłacą za naprawę a następnie będą utrzymywać, ale z polskiej strony "niedasię". Nie broń, nie warto.

Marcel Štancl,
Z 4 połączeń przez granicę w Międzylesiu tylko 2 będą bezpośrednie do Usti i te mają połączenia tylko z 1 przesiadką (nie dotyczy porannego z Pardubic) dwa pozostałe, to konieczność przesiadki w Lichkovie (w kierunku Czech bardzo niefortunna) lub Kłodzku.
Powrót do góry

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 17-11-2015, 20:02    Odpowiedz z cytatem

Ta linia dla Polaków ma marginalne znaczenie ? W tym niezgadam sie ! To wielka pomylka kto przeskadza PKP Regio w lanczeniu Zgorzelec - Zittau - Liberec?

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 17-11-2015, 20:09    Odpowiedz z cytatem

Niestety ten zakątek Polski ma generalnie marginalne znaczenie dla decydentów z Warszawy. Brak druta do Zgorzelca i jakichkolwiek połączeń dalekobieżnych do Czech czy Niemiec jest tego najbardziej wymownym przykładem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-11-2015, 09:16   

Marcel Štancl napisał/a:
Ta linia dla Polaków ma marginalne znaczenie ? W tym niezgadam sie ! To wielka pomylka kto przeskadza PKP Regio w lanczeniu Zgorzelec - Zittau - Liberec?

No ma marginalne, nie ma co czarować rzeczywistości. Połączenia Zittau - Liberec są, a z Zittau da się dojechać do Gorlitz
Powrót do góry

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 18-11-2015, 10:58    Odpowiedz z cytatem

dddbb, Marginalne tylko dlatego, że te miejscowości są na granicy Polski, daleko od Warszawy? Jakie kryteria stosujesz do zdefiniowania "marginalności"? I jak to jest, że w Czechach i Niemczech te wszystkie "marginalne" połączenia funkcjonują i cieszą się dobrą frekwencją?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

OS_24 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2012

PostWysłany: 18-11-2015, 11:56    Odpowiedz z cytatem

No są na marginesie. A polityka jest taka, żeby likwidować co się da....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-11-2015, 12:39   

MK_Wro napisał/a:
dddbb, Marginalne tylko dlatego, że te miejscowości są na granicy Polski, daleko od Warszawy? Jakie kryteria stosujesz do zdefiniowania "marginalności"? I jak to jest, że w Czechach i Niemczech te wszystkie "marginalne" połączenia funkcjonują i cieszą się dobrą frekwencją?

Linia, której mówimy, łączy Niemcy z Czechami (niewielki Porajów to chyba jedyna miejscowość na trasie), nie ma wręcz żadnego znaczenia dla komunikacji wewnętrznej. Co nie oznacza, że PLK powinna utrzymywać tam przyzwoitą prędkość, skoro bierze za to kasę
Powrót do góry

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 18-11-2015, 14:51    Odpowiedz z cytatem

1 km jest tez Wioska Kopaczow i ine tez Bogatynia dala by sie skomunikwac s ta linia przes autobus regionalny. Ogolnie prosto nik sie tym nieinteresuje

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 26-11-2015, 19:27   bez komentarze Odpowiedz z cytatem

tu wsytko http://ekonomika.idnes.cz/polaci-opravi-trat-liberec-zitava-dlb-/eko-doprava.aspx?c=A151122_221407_eko-doprava_suj

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 27-11-2015, 00:23   

To miło, że jakaś refleksja w PLK nastąpiła. Wstyd trochę mniejszy, chociaż patrząc na prędkość u sąsiadów, wciąż jest.
Powrót do góry

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 27-11-2015, 09:20    Odpowiedz z cytatem

Juz byla ochota Niemcow i Czechow srobic przystanek Porajow za swoje peniadze. By mogli polski podrozny podrozowac priwatnymi pociagami do Niemiec i Czech. Bo maja tam mogliwosczi prace , zakupow i zabawe. Liberec , Zittau i ine. Przeciw mozno srobic obsluge busami z wsytkich wiosek okoloice (Kopaczow, Zawidow) i ine do przystanku Porajów. na przystanku Porajow dlja polskich mieszkancow mozno bylo by wsadac do pociagow w ramach tarifu EURONISE Ticket (Libnet) i podrozowac do Zgorzelca i dalej do polski. Przeciw moze polski grazdan bycz w priwatnym pociagu.

Klopot PKP niechca slychac o przystanku porajow i niechca ulatwic Polskim ludziam zicie w okolici. I tak radszej robia klopot tez Niemcom i Czechom.

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 27-11-2015, 09:42    Odpowiedz z cytatem

Marcel Štancl, to bardzo dobre pomysły, niestety my w Polsce od czasów pierwszej reformy Balcerowicza konsekwentnie "budujemy drugą Amerykę", gdzie każdy ma święte prawo do posiadania własnego samochodu, a pieniądze na kolej to "marnowanie środków publicznych".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 7 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl