Podejrzewam że jeśli pociąg z Zamościa wróci pod banderą IC, to pewnie będzie skład w postaci SM42+B. I to jeszcze pewnie w sezonie grzewczym, tak jak było to przerabiane wiele razy na odcinku Ełk-Giżycko-Korsze, gdzie na początku tego roku skład pociągu Katowice-Gdynia był ciągany właśnie przez SM42.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 09-11-2010, 14:53
Taak, tylko pamiętaj, że te SM42 czy SM48 należały do CM Lublin i CM Bortatycze (Cargo). A IC nie będzie przepłacać, wynajmując od Cargo tabor, który mają
[ Dodano: 09-11-2010, 22:13 ] Zamość: Minister potwierdza na piśmie pociąg Zamość - Wrocław
Portal „Moje Miasto Zamość” poinformował o potwierdzeniu przez Juliusza Engelhardta, podsekretarza stanu w Ministerstwie Infrastruktury, powrotu pociągu dalekobieżnego z Zamościa najpóźniej z dniem 1 marca 2011 r. Jednak mieszkańcy miasta nad Łabuńką przyjmują to zapewnienie z niedowierzaniem.
Jak można przeczytać na portalu połączenie ma obsługiwać PKP Intercity. Uruchomienie pociągu z Zamościa ma być możliwe dzięki zmniejszeniu kwoty dofinansowania przewozów międzynarodowych w ruchu przygranicznym.
Krasnystaw, Krasnystaw Fabryczny, Ruskie Piaski... chyba tyle czynnych
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 12-11-2010, 16:02
Czemu pociag z Wroclawia do Zamoscia nie pojedzie swiezo zmodernizowanym odcinkiem Rzeszow-Kolbuszowa-Tarnobrzeg, tylko zdegradowaną trasą przez Mielec przeciez to jest ponad godzina oszczędnosci !
Gadałem z kolegą z Zamoscia, studiujacym w Krakowie, i mowi, ze przy tym czasie przejazdu jaki będzie, pozostanie przy busach, ktore w tzw. miedzyczasie zadomowiły sie w relacji Zamosc-Krakow
Cóś ostatnio po forach internetowych chodzą słuchy, że nici z tych połączeń Lublin- Zamość z powodu awaryjności szynobusów. Ktoś napisał na RK, że nowe szynobusy(SA-134) zostały odesłane do Bydgoszczy, ja tam nie wiem, bo już kilka tygodni nie byłem na dworcu głównym PKP, ale jutro sprawdzę. Żadnej oficjalnej informacji w tej sprawie nie ma.
Czy ktoś może wie coś na ten temat?
Z góry dzięki za odpowiedź
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 19-11-2010, 20:47
To chyba z Lubartowem tak ma być, ale Zamość ma mieć normalnie (może większa siła przebicia, w końcu to "kulejarskie miasto"
W środę na torach postojowych stały co najmniej 3. Nie wiem czy był wśród nich SA134-015, ten którego awaria (przekładnia hydrokinetyczna) jest stosunkowo najszerzej znana - może to tego odesłali? Coś tam ściany szepczą że nie najlepiej jest z 017, pierwszym egzemplarzem zrobionym w Mińsku ale nie wiem na ile to prawda.
Znajomy z PLK podał mi ciekawą teorię spiskową. Otóż wg niego szynobusy zrobiono i dostarczono naprędce (dużo szybciej niż w przetargu było zapisane) z powodu barteru między UM a PESĄ: wy nam szynobusy przed wyborami, my wam następnym razem SIWZ, która wykluczy NEWAG...
Jeżeli kolejne poważne awarie się potwierdzą to powyższe niestety mocno trzyma się kupy.
lubelak195, nie ma. Pojechały spięte gdzieś w Polskę. Podobno do Mińska na przegląd czy jak to się nazywa, a -015 do poprawy. Mogą, aczkolwiek nie muszą, wrócić na nowy rozkład.
Pele, nie jestem zwolennikiemn takich teorii, ale słyszałem coś podobnego od innych kolejarzy. Nie koniecznie z PLKi czy PR. Zwłaszcza ci ostatni są mało rozmowni ostatnimi czasy.
Jeżeli faktycznie by tak było, to w UMWL należało by chyba zrobić jakąś czystkę albo co...
Najpierw IRiPK, teraz PESA
Mam nadzieję że polsatów i bonanz nie zdążyli wysłać jeszcze w polskę, bo bez nich żaden Zamość nie pojedzie, SA103 i SA107 ledwo na Stalową Wolę starcza.
_________________ 2012 - 16464 km
2013 - 25289 km
2014 - 03715 km
Wczoraj ani jednego nowego szynobusu nie widziałem na dworcu w Lublinie dodatkowo REGIO Dorohusk-Dęblin ,na którym zazwyczaj jeździ szynobus obsługiwany był przez EZT
Czemu pociag z Wroclawia do Zamoscia nie pojedzie swiezo zmodernizowanym odcinkiem Rzeszow-Kolbuszowa-Tarnobrzeg, tylko zdegradowaną trasą przez Mielec przeciez to jest ponad godzina oszczędnosci !
Z Zamościa do Krakowa to jest nie godzina, ale 15-20 minut krócej i 47km dalej (drożej). Porównaj sobie SRJP 2009/2010 z grudnia 2009, tam masz czasy przejazdów sprzed wycinki teelek.
Doprowadzenie Chorzelów-Dębica do stanu przyzwoitości (100km/h, a profil tej linii na to pozwala bez żadnych problemów) dałby czas jazdy pośpiecha z Zamościa do Krakowa do 4,5godziny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum