Pomiedzy wtorkiem a czwartkem najlepiej byłoby doczepić SA do kilku wagonów i loka w Debicy, natomiast w Piątki i niedziele jechać zwykłym składem. Co z problem wrzucić kilka grzejników i sprzęg ogrzewania na 3kV, oraz małą przetwornicę. Zresztą para SA+EN tam by pasowała najlepiej, by wykorzystać odcinki zelektryfikowane i łagodny profil. Musiałby to być raczej SA110, by miał standard podróży dalekobieznej. Takie sobie gdybanie.
Jeśli chodzi o trasę to najtaniej chyba byłoby zmienić kierunek i loka w StWP i pojechać na łącznice w Przeworsku, podobnie jak jeździł niegdyś z Bełżca (raz się przejechałem), z tym że on jechał do Rozwadowa, co jest dokładaniem około 16km. Zaliczyłby Nisko, Rudnik. Przy prędkości 30km/h Debica-Mielec (a ostatnio było 20) czas jazdy przez Przeworsk był podobny do jazdy przez Mielec (2,5h). W StwP zaczynają bieg osobowe do Lublina, więc mogłoby byc skomunikowanie. Na Rzeszów wyjdzie czas podobny i ta trasa chyba ma największą szansę, w zwiazku z planowanymi remontami na Przeworsk. Zawsze jeszcze można pojechać od Ocic na Staszów i w ten sposób od Stalowej R. za elektrowozem, czas nie będzie najgorszy, tylko że linia jednotorowa.
janekp, skąd te informacje?? Około 10 jeszcze nic nie było wiadomo. Tak przynajmniej twierdził UMWL
_kamil_, podobno pojechały na przegląd
Klałd, nie chcę być złośliwy, ale ostatnio zauważyłem, że największym problemem są pasażerowie, którzy uparli się jeździć pociągami. Przynajmniej dla niektórych. Nie mam na myśli szeregowych pracowników, ale osoby odpowiedzialne za przewozy pasażerskie, zajmujące wyższe stanowiska.
Jak można przeczytać na portalu połączenie ma obsługiwać PKP Intercity. Uruchomienie pociągu z Zamościa ma być możliwe dzięki zmniejszeniu kwoty dofinansowania przewozów międzynarodowych w ruchu przygranicznym.
Źródło: Rynek Kolejowy
No tak... a więc Zamość pojedzie po trupie Chyrowa
Ale i tak nie uwierzę, póki pierwszy pociąg nie pojawi się na zamojskim dworcu...
_________________ EX "Groźny Fanatyk"
Łomża - Ostrołęka - Tłuszcz - Warszawa - Łowicz - Łódź - Ostrów Wkp - Grabów nad Prosną
Cisza w temacie a tymczasem...
Powrót IC do Zamościa w postaci dwóch par pociągów TLK w kier. Kraków/Wrocław, z czego jedna w (F) a druga w beznadziejnych godzinach.
Jest zawarta w SRJP TLK z Warszawy do Zamościa i Bełżca.
I jest kilka par zapowiadanych REGIO z fajnymi nazwami np. Kasztelan.
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót tych IC od korekty marcowej?
IC pewnie chce udowodnić poprzez bezsensowny rozkład,że połączenia do Zamościa są nierentowne. Wiecie może czy SA134 wróciły z Bydgoszczy, bo jeden z nich ma dziś prowadzić poc. specjalny do Nałęczowa?
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Cisza w temacie a tymczasem...
Powrót IC do Zamościa w postaci dwóch par pociągów TLK w kier. Kraków/Wrocław, z czego jedna w (F) a druga w beznadziejnych godzinach.
Jest zawarta w SRJP TLK z Warszawy do Zamościa i Bełżca.
I jest kilka par zapowiadanych REGIO z fajnymi nazwami np. Kasztelan.
Mógłbyś podać szczegóły dla TLK z W-wy do Zamościa i Bełżca oraz więcej informacji na temat REGIO.
Z góry dziękuję.
Łukasz
soprano, no własnie chyba tej Warszawy nie będzie, w SRJP widnieje co prawda,ale rozkład ten jak był oddawany do druku był juz nieaktualny.
[ Dodano: 04-12-2010, 17:28 ] pendolino, jest jakiś powód?
_________________ Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Drugiej pary "południowej" też chyba nie będzie. Chodzi chyba o pociąg, który wedle SRJP miał po 9 startować z Zamościa, gdzie z kolei nie umieszczono tego o 5:40.
pendolino, co to znaczy "na razie? Myślą to puścić w sezonie czy jak?
Wielka szkoda, że regio z Jarosławia do Hrebennego nie zostało przedłużone aż do Zamościa. Rozwiązałoby to problemy wszystkich ludzi z tego regionu, którzy studiują na południu Polski - z Jarosławia odjeżdza wystarczająca ilość pociągów - można bez problemów dojechać do Krakowa, Katowic czy Wrocławia.
Brak pociągów do Zamościa to wina Urzędu Marszałkowskiego, czyli Parczewa nie ma, Zamościa nie ma, a REGIO do Rzeszowa dopiero od 01.01.2011, no i że temat wiąże się bezpośrednio z szynobusami SA134 to automaty w nich będą dopiero od czerwca 2011 działać.
_________________ 2012 - 16464 km
2013 - 25289 km
2014 - 03715 km
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-12-2010, 19:39
Jak to nie ma? to jest to huczne wznawianie pociagow do Zamoscia?
Damian Łódź możesz podać źródło tych informacji (wierze ci, ale nie mogę nigdzie w necie znaleźć wyszukiwarki nowego rozkładu)
Napewno nie będzie reaktywacji, skąd te informacje?
Wczoraj na dniach otwartych jeden SA134 prowadził pociąg specjalny, drugi był do obejrzenia w środku(bodajże 017 i 018) trzeci był zaśnieżony i stał pod daszkiem, ale nie dam sobie głowy urwać, że to był SA134. Czyli co najmniej trzy wróciły może jednak będzie ta reaktywacja...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum