Oj nie wszystkie - IR GALICJA ( Międzylesie- Kraków Gł-Międzylesie) jako IR
Ps. Odnośnie IR CHEMIK KUDOWA-WARSZAWA
Nie będzie miał wspólnych wagonów z IR PIAST- ponieważ IR PIAST zgodnie z wolą PKP PLK WYLATUJE Z ROZKŁADU JAZDY... nie będzie już poł. IR Wrocław-Warszawa.
Najprawdopodniej będzie wyglądało to tak...
1-5 KURSUJE JAKO RE CHEMIK KĘDZIERZYN-KOŹLE-WARSZAWA-KĘDZIERZYN KOŹLE
6 kuesuje JUŻ JAKO IR CHEMIK WARSZAWA -KĘDZIERZYN- NYSA-KLODZKO- KUDOWA ZDRÓJ
7 kursuje jako IR CHEMIK- KUDOWA ZDRÓJ - NYSA- WARSZAWA WSCHODNIA...
Plus za codz. IR GALICJA Międzylesie-Kraków oby na ED72
Z nowości z północnej części województwa lubuskiego to 4 pary codziennie w relacji Zielona Góra - Gorzów Wielkopolski, Lubuszanin wylatuje na całej trasie, Szczecinianin będzie prowadzić wagony do Gorzowa, no i Lech do Zielonej Góry.
Inne regionalne pociągi jak zawsze zmiany kosmetyczne. Ciekaw jestem jak sprawdzi się Szczecinianin do Gorzowa (czy to nie jest masło maślane?)
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Trzy pudła Lubuszanina które startowały rano z Gorzowa jechały prawie puste, wydaje mi sie, że gorzowska część Szczecinianina będzie jeszcze bardziej świecić pustkami ze względu na niekorzystne godziny odjazdu i przyjazd do Gorzowa
Moim zdaniem właśnie teraz jest szansa na lepszą frekwencję, ponieważ więcej osób z Gorzowa chce się dostać do Warszawy na rano, a nie na południe.
Również powrót wygląda dosyć dobrze, bo przynajmniej jest dużo czasu na załatwienie wszystkich spraw w Warszawie
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Trzy pudła Lubuszanina które startowały rano z Gorzowa jechały prawie puste, wydaje mi sie, że gorzowska część Szczecinianina będzie jeszcze bardziej świecić pustkami ze względu na niekorzystne godziny odjazdu i przyjazd do Gorzowa
takie pociągi mają sens jedynie jako Regio na odcinku końcowym. Jeśli dzięki temu można mieć np. 1 parę więcej na danej linii.
Moim zdaniem właśnie teraz jest szansa na lepszą frekwencję, ponieważ więcej osób z Gorzowa chce się dostać do Warszawy na rano, a nie na południe.
Również powrót wygląda dosyć dobrze, bo przynajmniej jest dużo czasu na załatwienie wszystkich spraw w Warszawie
Czasem mam wrażenie, po Twoich postach, że Gorzowianie to tylko do Warszawy podróżują, bo piszesz to w taki sposób, jakby połowa mieszkańców miała tyyyyyyleeeee spraw w Wawie, że muszą mieć pociąg!
Przecież Gorzów to duże miasto i sądzę, że to raczej ludzie z województwa do Gorzowa muszą sie dostać, czy też Zielonej Góry. W pobliżu też jest Poznań i Szczecin (względnie Wrocław) więc sądze, że lepiej by było gdyby się skupić na połączenia do tych właśnie miast, a nie Warszawa i Warszawa. Warszawę zostawmy reszcie kraju:)
Gorzów Wlkp. potrzebuje regio (w tym także przyspieszonych) do:
Poznania, Zielonej Góry, Kostrzyna/Berlina, Krzyża na skomunikowania, Bydgoszczy/Gdańska, Zbąszynka/Leszna (skomunikowania!)
bez dalekobieżnych można żyć jeśli będzie wystarczająca ilośc dobrze skomunikowanych regionalnych.
("wystarczająca ilość" jest potrzebna także do tego by nie było potrzeby opóźniać regio o np. godzinę jeśli spóźni się jakiś skomunikowany dalekobieżny)
Zdecydowanie, dobre skomunikowanie w Krzyżu poc. Regio z EIC Chrobrym w zupełności by wystarczyło...chociaż z drugiej strony sporo mieszkańców Ziemi Lubuskiej wysiada w Krzyżu z nocnego Uznamu, Szczecinianina oraz Przemyślianina, teraz mając łącznika cenowo skorzystają....
Sama likwidacja Lubuszanina do ZG to wg. mnie fatalne posunięcie...raz mieszkańcy ZG (również miast pośrednich) tracą możliwość dogodnego dojazdu do takich miast jak Konin, Kutno (tam przesiadka mni. na Łódź) będą więcej płacić za przejazd do Poznania z możliwością przesiadki ...jeśli będzie jakaś oferta cenowa to na pewno tylko na przejazd ZG-Poznań...jeśli ktoś będzie chciał pojechać do Torunia czy Bydgoszczy...to jego podróż mocno zdrożeje jadąc w taryfie ekspresowej raptem 138 km...
Likwidując Lubucha Poznań również traci względnie tanie połączenie z Warszawą...zostaje ranna Goplana i Warta...potem dopiero Mewa i Podlasiak...
Ostatnio zmieniony przez calsberg dnia 02-10-2013, 19:44, w całości zmieniany 1 raz
Oj nie wszystkie - IR GALICJA ( Międzylesie- Kraków Gł-Międzylesie) jako IR
Ps. Odnośnie IR CHEMIK KUDOWA-WARSZAWA
Nie będzie miał wspólnych wagonów z IR PIAST- ponieważ IR PIAST zgodnie z wolą PKP PLK WYLATUJE Z ROZKŁADU JAZDY... nie będzie już poł. IR Wrocław-Warszawa.
Najprawdopodniej będzie wyglądało to tak...
1-5 KURSUJE JAKO RE CHEMIK KĘDZIERZYN-KOŹLE-WARSZAWA-KĘDZIERZYN KOŹLE
6 kuesuje JUŻ JAKO IR CHEMIK WARSZAWA -KĘDZIERZYN- NYSA-KLODZKO- KUDOWA ZDRÓJ
7 kursuje jako IR CHEMIK- KUDOWA ZDRÓJ - NYSA- WARSZAWA WSCHODNIA...
Plus za codz. IR GALICJA Międzylesie-Kraków oby na ED72
Oby na ED72? Widać, że z głową coś masz nie tak. Człowieku Ty żyjesz w średniowieczu? Ja pier...
1) Ślązak wyjedzie z Zielonej bladym świtem, już po 4 rano - ciekawe kto będzie wstawać o 2 w nocy na ten pociąg...
2) EIC Wro-Wawa miały jeździć przez Częstochowę a dalej będą tłukły się przez Śląsk
3) Skąd takie przyspieszenia na liniach Wrocław-Poznań i Opole-Kędzierzyn? Coś czuję że czasy przejazdu się tu jeszcze mocno zmienią...
Tomek-Gliwice -Usunięty- Gość
Wysłany: 02-10-2013, 21:20
Ślązak to paranoja. Powinien wyjeżdżać 5-6 rano z ZG.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 02-10-2013, 22:12
Te czasy przejazdów są mocno życzeniowe. Już teraz na korekte miało być 4:30 z Przemysla do Krakowa a jest dalej 5:00-5:30 więc obawiam się że czasy się pogorszą
Czasy przejazdu są mocno zastanawiające i obawiam się, że to wszystko ulegnie zmianie przed samą zmianą rozkładu. Gdańsk - Wrocław w 6 godzin, Warszawa - Gdańsk p.E65 TLK Norwid - 4,40
Doker na całej trasie Katowice - Gdańsk, skrócenie czasu o ponad 60 minut!
Wszystkie te liczby wyglądają rewelacyjnie, ale czy nie będzie jak w ubiegłym roku, w przede dniu wejścia rozkładu, weszły korekty i prawie wszędzie dołożono.
Chciałbym, żeby z Gdańska do Wrocławia dało się w 6 godzin, ale nie wierzę w to. Wątpię na przykład, żeby dało się przejechać z Gdańska do Tczewa raptem w 20 minut. Na trasie Poznań-Wrocław też 2,5 godziny to chyba zbytni optymizm.
_________________ Kłodzko-Wałbrzych - najpiękniejsza kolej świata.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum