Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 30, 31, 32  Następny
Rozkład jazdy 2013/14 - przecieki
Autor Wiadomość

tomaszw22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Lis 2010

PostWysłany: 30-09-2013, 17:08    Odpowiedz z cytatem

Oj nie wszystkie - IR GALICJA ( Międzylesie- Kraków Gł-Międzylesie) jako IR

Ps. Odnośnie IR CHEMIK KUDOWA-WARSZAWA

Nie będzie miał wspólnych wagonów z IR PIAST- ponieważ IR PIAST zgodnie z wolą PKP PLK WYLATUJE Z ROZKŁADU JAZDY... nie będzie już poł. IR Wrocław-Warszawa.

Najprawdopodniej będzie wyglądało to tak...

1-5 KURSUJE JAKO RE CHEMIK KĘDZIERZYN-KOŹLE-WARSZAWA-KĘDZIERZYN KOŹLE
6 kuesuje JUŻ JAKO IR CHEMIK WARSZAWA -KĘDZIERZYN- NYSA-KLODZKO- KUDOWA ZDRÓJ
7 kursuje jako IR CHEMIK- KUDOWA ZDRÓJ - NYSA- WARSZAWA WSCHODNIA...

Plus za codz. IR GALICJA Międzylesie-Kraków oby na ED72
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 30-09-2013, 17:52    Odpowiedz z cytatem

Z nowości z północnej części województwa lubuskiego to 4 pary codziennie w relacji Zielona Góra - Gorzów Wielkopolski, Lubuszanin wylatuje na całej trasie, Szczecinianin będzie prowadzić wagony do Gorzowa, no i Lech do Zielonej Góry.
Inne regionalne pociągi jak zawsze zmiany kosmetyczne. Ciekaw jestem jak sprawdzi się Szczecinianin do Gorzowa (czy to nie jest masło maślane?) Smile

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 30-09-2013, 17:54    Odpowiedz z cytatem

Trzy pudła Lubuszanina które startowały rano z Gorzowa jechały prawie puste, wydaje mi sie, że gorzowska część Szczecinianina będzie jeszcze bardziej świecić pustkami ze względu na niekorzystne godziny odjazdu i przyjazd do Gorzowa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 30-09-2013, 18:05    Odpowiedz z cytatem

Moim zdaniem właśnie teraz jest szansa na lepszą frekwencję, ponieważ więcej osób z Gorzowa chce się dostać do Warszawy na rano, a nie na południe.
Również powrót wygląda dosyć dobrze, bo przynajmniej jest dużo czasu na załatwienie wszystkich spraw w Warszawie Smile

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krix Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Sty 2010

PostWysłany: 02-10-2013, 14:48    Odpowiedz z cytatem

hanys napisał/a:
Trzy pudła Lubuszanina które startowały rano z Gorzowa jechały prawie puste, wydaje mi sie, że gorzowska część Szczecinianina będzie jeszcze bardziej świecić pustkami ze względu na niekorzystne godziny odjazdu i przyjazd do Gorzowa


takie pociągi mają sens jedynie jako Regio na odcinku końcowym. Jeśli dzięki temu można mieć np. 1 parę więcej na danej linii.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kolejfan Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Kwi 2011

PostWysłany: 02-10-2013, 16:10    Odpowiedz z cytatem

Kuba MK napisał/a:
Moim zdaniem właśnie teraz jest szansa na lepszą frekwencję, ponieważ więcej osób z Gorzowa chce się dostać do Warszawy na rano, a nie na południe.
Również powrót wygląda dosyć dobrze, bo przynajmniej jest dużo czasu na załatwienie wszystkich spraw w Warszawie Smile


Czasem mam wrażenie, po Twoich postach, że Gorzowianie to tylko do Warszawy podróżują, bo piszesz to w taki sposób, jakby połowa mieszkańców miała tyyyyyyleeeee spraw w Wawie, że muszą mieć pociąg!

Przecież Gorzów to duże miasto i sądzę, że to raczej ludzie z województwa do Gorzowa muszą sie dostać, czy też Zielonej Góry. W pobliżu też jest Poznań i Szczecin (względnie Wrocław) więc sądze, że lepiej by było gdyby się skupić na połączenia do tych właśnie miast, a nie Warszawa i Warszawa. Warszawę zostawmy reszcie kraju:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Klrzysiek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Wrz 2008

PostWysłany: 02-10-2013, 17:03    Odpowiedz z cytatem

Gorzów Wlkp. potrzebuje regio (w tym także przyspieszonych) do:
Poznania, Zielonej Góry, Kostrzyna/Berlina, Krzyża na skomunikowania, Bydgoszczy/Gdańska, Zbąszynka/Leszna (skomunikowania!)

bez dalekobieżnych można żyć jeśli będzie wystarczająca ilośc dobrze skomunikowanych regionalnych.
("wystarczająca ilość" jest potrzebna także do tego by nie było potrzeby opóźniać regio o np. godzinę jeśli spóźni się jakiś skomunikowany dalekobieżny)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

calsberg Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Lis 2010

PostWysłany: 02-10-2013, 19:42    Odpowiedz z cytatem

Zdecydowanie, dobre skomunikowanie w Krzyżu poc. Regio z EIC Chrobrym w zupełności by wystarczyło...chociaż z drugiej strony sporo mieszkańców Ziemi Lubuskiej wysiada w Krzyżu z nocnego Uznamu, Szczecinianina oraz Przemyślianina, teraz mając łącznika cenowo skorzystają....

Sama likwidacja Lubuszanina do ZG to wg. mnie fatalne posunięcie...raz mieszkańcy ZG (również miast pośrednich) tracą możliwość dogodnego dojazdu do takich miast jak Konin, Kutno (tam przesiadka mni. na Łódź) będą więcej płacić za przejazd do Poznania z możliwością przesiadki ...jeśli będzie jakaś oferta cenowa to na pewno tylko na przejazd ZG-Poznań...jeśli ktoś będzie chciał pojechać do Torunia czy Bydgoszczy...to jego podróż mocno zdrożeje jadąc w taryfie ekspresowej raptem 138 km...

Likwidując Lubucha Poznań również traci względnie tanie połączenie z Warszawą...zostaje ranna Goplana i Warta...potem dopiero Mewa i Podlasiak...


Ostatnio zmieniony przez calsberg dnia 02-10-2013, 19:44, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nebbud Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 24 Sty 2013

PostWysłany: 02-10-2013, 19:43    Odpowiedz z cytatem

tomaszw22 napisał/a:
Oj nie wszystkie - IR GALICJA ( Międzylesie- Kraków Gł-Międzylesie) jako IR

Ps. Odnośnie IR CHEMIK KUDOWA-WARSZAWA

Nie będzie miał wspólnych wagonów z IR PIAST- ponieważ IR PIAST zgodnie z wolą PKP PLK WYLATUJE Z ROZKŁADU JAZDY... nie będzie już poł. IR Wrocław-Warszawa.

Najprawdopodniej będzie wyglądało to tak...

1-5 KURSUJE JAKO RE CHEMIK KĘDZIERZYN-KOŹLE-WARSZAWA-KĘDZIERZYN KOŹLE
6 kuesuje JUŻ JAKO IR CHEMIK WARSZAWA -KĘDZIERZYN- NYSA-KLODZKO- KUDOWA ZDRÓJ
7 kursuje jako IR CHEMIK- KUDOWA ZDRÓJ - NYSA- WARSZAWA WSCHODNIA...

Plus za codz. IR GALICJA Międzylesie-Kraków oby na ED72


Oby na ED72? Widać, że z głową coś masz nie tak. Człowieku Ty żyjesz w średniowieczu? Ja pier...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Papero Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2008
Skąd: Łużyce Górne

PostWysłany: 02-10-2013, 20:00    Odpowiedz z cytatem

1) Ślązak wyjedzie z Zielonej bladym świtem, już po 4 rano - ciekawe kto będzie wstawać o 2 w nocy na ten pociąg...

2) EIC Wro-Wawa miały jeździć przez Częstochowę a dalej będą tłukły się przez Śląsk

3) Skąd takie przyspieszenia na liniach Wrocław-Poznań i Opole-Kędzierzyn? Coś czuję że czasy przejazdu się tu jeszcze mocno zmienią...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomek-Gliwice
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-10-2013, 21:20   

Ślązak to paranoja. Powinien wyjeżdżać 5-6 rano z ZG.
Powrót do góry

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 02-10-2013, 22:12   

Te czasy przejazdów są mocno życzeniowe. Już teraz na korekte miało być 4:30 z Przemysla do Krakowa a jest dalej 5:00-5:30 więc obawiam się że czasy się pogorszą Crying or Very sad
Powrót do góry

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 03-10-2013, 05:10    Odpowiedz z cytatem

Czasy przejazdu są mocno zastanawiające i obawiam się, że to wszystko ulegnie zmianie przed samą zmianą rozkładu. Gdańsk - Wrocław w 6 godzin, Warszawa - Gdańsk p.E65 TLK Norwid - 4,40
Doker na całej trasie Katowice - Gdańsk, skrócenie czasu o ponad 60 minut!
Wszystkie te liczby wyglądają rewelacyjnie, ale czy nie będzie jak w ubiegłym roku, w przede dniu wejścia rozkładu, weszły korekty i prawie wszędzie dołożono.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Viljar Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Paź 2011
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 03-10-2013, 07:46    Odpowiedz z cytatem

Chciałbym, żeby z Gdańska do Wrocławia dało się w 6 godzin, ale nie wierzę w to. Wątpię na przykład, żeby dało się przejechać z Gdańska do Tczewa raptem w 20 minut. Na trasie Poznań-Wrocław też 2,5 godziny to chyba zbytni optymizm.

_________________
Kłodzko-Wałbrzych - najpiękniejsza kolej świata.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krix Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Sty 2010

PostWysłany: 03-10-2013, 08:44    Odpowiedz z cytatem

Nebbud napisał/a:

Oby na ED72? Widać, że z głową coś masz nie tak. Człowieku Ty żyjesz w średniowieczu? Ja pier...


wolisz na EN57?
Trzeba znać realia..Smile
Z resztą ja wolę jakikolwiek pociąg, nawet na EN57, niż brak pociągu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 31 z 32 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 30, 31, 32  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl