A Prezes UTK nadal półlegalnie na posadzie, prowadzony na "krótkiej smyczy" przez PiS. To jest pełna niezależność krajowej władzy bezpieczeństwa kolejowego, według PiS.
To I.Góra zamienił Tarnów na Kraków. Tak, tak tu bliżej na salony i łatwiej w ten sposób o ponowną rekomendację za pośrednictwem pierwszej damy. A j. angielskiego nadal ani be ani me. Pomimo tego, że już w pierwszej kadencji był wymagany.
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów ogłosiła wyniki naboru na stanowisko prezesa Urzędu Transportu Kolejowego. Zostanie nim na kolejną kadencję dr inż. Ignacy Góra.
Gorol przyszywany prowadzi ostry nabór do terenowego speckomanda w Szczecinie. Pomysł to nienowy, a raczej odgrzewany kotlet. W mieście paprykarza, już ze 25 lat temu nazad była komórka leśnych dziadków, których pogoniono wraz z Józiem Musiałem, to jest, przepoczwarzeniem gik-u w utek.
Wiecie może, który z pis-iorskich pociotów miałby obecnie zostać tamtejszym Xięciuniem?
Za co te nagrody dla urzędasów z UTK? Bo chyba nie za tępienie konkurencji na torach i za konserwowanie monopolu PKP IC.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Kiedyś pracowałem w UTK ale odszedłem stamtąd. Powodem był notorycznie rażąco niesprawiedliwy podział nagród. Najpierw prawie wszystko zgarniała dla siebie chmara K.Dyla, którzy przywędrowali do UTK z UKE. Później też ludziska I.Góry z rekomendacją partii rządzącej. Owszem ktoś spoza układu może dostać nagrodę ale to odbywa się nielegalnie ponieważ siedzi do późna w nocy „w papierach” na pracy zdalnej w domu lub/ też w siedzibie UTK. Nie ma śladu, że pracował ponad normę czasu pracy ale zdarza się, że jest dla niego nagroda. Jak to ma się do uczciwej rywalizacji wobec pozostałych pracowników? Odpowiem wprost: to zwykłe świństwo. Ale świnie są czasem doceniane przez pracodawców, zwłaszcza że bywają też fałszywymi donosicielami.
Nie wiem co to za nagroda roczna. Są nagrody kwartalne w tym za IV kwartał na koniec roku jako największa. A roczne? Chyba od naczelnika wzwyż tej świńskiej hierarchii. Nie otarłem się o koryto więc trudno stwierdzić. Jednakże określenie „średnio” jest niekonkretne. Przykładowo pracownicy firmy średnio jedzą gołąbki z tym, że prezes je mięso a robotnik kapustę.
To instytucja, która sama generuje biurokrację tworząc galimatias przepisów prawnych nie poprawiających bezpieczeństwa na kolei a stwarzająca swoją działalnością możliwość pojawienia się ryzyka katastrof kolejowych odroczonych w czasie. „Pomagają” im w tym byli pracownicy UTK, którzy pracują w ERA. Przyczyniają się do rozrostu kancelarii prawnych specjalizujących się w tzw. prawie kolejowym. Na tym najbardziej korzystają radcy prawni, którzy wcześniej pracowali w UTK a teraz wykonują wolny zawód.
Dziwie się ludziom z UTK, że chcą wykonywać rzeczy nieprzydatne i nieprzyzwoite tyle lat. Ale wiadomo, pieniądz nie śmierdzi.
Pracowałem naprawdę dobrze. Odszedłem bo przy każdej premii czułem się okradany. Nie pomagały interwencje w najwyższym kierownictwie. Klika musiała się nasycić a dla takich pracowników jak ja zostawały resztki. Układ zamknięty, dyrektorzy rządzili prezesami. Do tego jeszcze dochodziło, że związkowcy z Grupy PKP szantażowali prezesa, że zgłoszą ministrowi cofnięcie poparcia i zgłoszą brak zaufania. Ten trząsł portkami i blokował dostęp konkurencji. A maszyniści byli obsługiwani jak klient w restauracji przez kelnera. Jeśli ktoś myśli o pracy w UTK w kontekście rozwoju zawodowego to niech nie da się zwieźć obietnicom. UTK pod względem etycznym jest dziadostwem. A ludzie pracujący tam od dłuższego czasu przykładają do tego swoją rękę.
pan Góra grzecznie składa kwiaty tak jak PiS każe
pochodzenie z CT Tarnów zobowiązuje - kościółkowy stan umysłu
normlany człowiek składa rezygancję i szuka sobie nowej roboty
o co chodzi w tym urzędzie? ludzie generalnie jak przychodzą na kontrol to maja wiedze wiekszza lub mniejssza. dlaczego tkwia na urzedniczym stanowisku? naczelnicy to rozumiem, ale reszta? dorabiaja na jakiś akademiach? nagrody sa, ale jako podbicie niskiej podstawy
gros ludzi pracowalo w utk a teraz swiadczy uslugi dla tej branzy. stworzyli tak spomplikowany i trudny do zrozumienia jezyk/wytyczne ze musza ja tluamczyc za kase
Podwójne standardy UTK przy przyznawaniu otwartego dostępu? Stowarzyszenie ALLRAIL przeanalizowało ostatnie decyzje Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego dotyczące przyznania otwartego dostępu do infrastruktury. Zdaniem Stowarzyszenia, decyzje te dostarczają dalszych dowodów na potwierdzenie tezy o podwójnych standardach stosowanych w stosunku do przewoźników.
Temat otwartego dostępu do pasażerskich przewozów kolejowych jest w ostatnim czasie przedmiotem szczególnego zainteresowania, nie tylko ze strony przedstawicieli rynku kolejowego. Każda nowa decyzja Prezesa Urzędu Transportu Kolejowego dotycząca otwartego dostępu wzbudza duże emocje. W publicznej dyskusji pojawiają się informacje sugerujące, że rynek pasażerskich przewozów kolejowych w Polsce jest całkowicie zamknięty. Tymczasem przeczą temu fakty: ponad 150 decyzji Prezesa UTK dotyczących otwartego dostępu, z czego ponad 85% pozytywnych. To również 11 wnioskujących dotąd przewoźników, z których każdy może wykonywać usługi w trybie otwartego dostępu na wybranych trasach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum