A tak serio nie przyszło Ci do głowy, że pociąg może wyjechać ze stacji początkowej później zamiast generować jakieś kółeczka, kosztem większych kosztów dostępu do infrastruktury i energii...
A nie przyszło ci do głowy że pociąg może dzięki temu zwiększyć swój zasięg i więcej osób z niego skorzysta? Przemyślanin właśnie przez cały czas działał w taki sposób że jedzie przez Wrocław tylko po to by dojechać o sensownej porze do Krakowa czy Poznania natomiast jadącym na podobnej trasie Podhalaninie już zasada nie obowiązuje bo ma dojechać do Zakopanego czyli +3h od Krakowa. W sumie to idąc waszą analogią to on nie powinien wcale być kierowany przez Łódź, jak od tego rozkładu jeździ, bo to przecież tworzenie dodatkowych kółek na infrastrukturze a ignorujecie fakt że z tego połączenia może skorzystać półmilionowe miasto.
Cytat:
To może niech Karkonosze jadą przez Kraków, wtedy w Wwie będą już w godzinach biznesowych. Dawno większej bzdury nie czytałem..
To jest bardziej sensowne niż ten twój ograniczony mózg jest w stanie pojąć. Rzecz w tym że Kraków - Warszawa to już jest obsługiwany przez Karpaty, co jest inną sprawą bo zamiast jechać CMK ma czelność jechać chęchliskami z postojem na każdej stacji. No tak bo każdemu marzy się pobudka o godzinie 1 w nocy by zdążyć na pociąg o 2, by być na 6 rano na miejscu. A na powrót to każdy chce być o 2 w nocy już na miejscu bo tyle rzeczy można w środku nocy robić. Dlatego wręcz uważam że na nocne trasy powinny być kierowane najszybsze jednostki a najlepsze postoje to ich brak, tylko największe miasta. Wtedy będą wszyscy zadowoleni.
Kilka postów wstecz pisze że ZKA za Polregio na odcinku Opole - Częstochowa będzie do 29 września a miało być 56 dni (z możliwością wydłużenia terminu do grudnia 2025).To będzie modernizacja na łapu capu tego odcinka czy kompleksowo?
Kilka postów wstecz pisze że ZKA za Polregio na odcinku Opole - Częstochowa będzie do 29 września a miało być 56 dni (z możliwością wydłużenia terminu do grudnia 2025).To będzie modernizacja na łapu capu tego odcinka czy kompleksowo?
Do 29 września mają zrobić odcinek od Opola do Lublińca który i tak na niektórych częściach już jest zrobiona na 160km/h. Tylko na tej trasie jest jednotor. Z Lublińca do Częstochowy są dwa tory więc jak skończą trasę Opole-Lubliniec to ZKA nie jest już potrzebna
A nie przyszło ci do głowy że pociąg może dzięki temu zwiększyć swój zasięg i więcej osób z niego skorzysta?
O ekonomii, prawie popytu i podaży pojęcie masz żadne. Jeżeli oferta jest niekonkurencyjna, a czasy przejazdu nieatrakcyjne to nie tylko nie zwiększy się zainteresowanie połączeniem, ale wręcz przeciwnie. Nie wiem jaki zawód wykonujesz, ale na rynku sukcesu Ci nie wróżę .
Cytat:
Przemyślanin właśnie przez cały czas działał w taki sposób że jedzie przez Wrocław tylko po to by dojechać o sensownej porze do Krakowa czy Poznania natomiast jadącym na podobnej trasie Podhalaninie już zasada nie obowiązuje bo ma dojechać do Zakopanego czyli +3h od Krakowa.
A jechałeś chociaż raz tym pociągiem? Chyba jednak nie. Otóż zaskoczę Cię wymiana pasażerów ma miejsce i nie jest śladowa we Wrocławiu. Porównywanie tej sytuacji to postojów w Tomaszowie czy Opocznie jest po prostu totalnie oderwane od rzeczywistości.
Cytat:
To jest bardziej sensowne niż ten twój ograniczony mózg jest w stanie pojąć.
Weź meliskę i się już uspokój. Piszesz bzdury, ale na szczęście półki co anonimowo . Wstydu na pół wioski nie będzie .
Cytat:
zecz w tym że Kraków - Warszawa to już jest obsługiwany przez Karpaty, co jest inną sprawą bo zamiast jechać CMK ma czelność jechać chęchliskami z postojem na każdej stacji. No tak bo każdemu marzy się pobudka o godzinie 1 w nocy by zdążyć na pociąg o 2, by być na 6 rano na miejscu.
Serio, nigdy nie zdarzyło Cię do pociągu wsiadać o 1 w nocy? Życia nie znasz . Ci którzy koleją podróżują, a nie tylko klikają w klawiaturę nie widzą w tym nic nadzwyczajnego. Czasem trzeba dotrzeć na konkretną godzinę, a nie zamiast tego wizytować peron w Opocznie .
A jechałeś chociaż raz tym pociągiem? Chyba jednak nie. Otóż zaskoczę Cię wymiana pasażerów ma miejsce i nie jest śladowa we Wrocławiu.
Zaskakujące że sam potrafisz się zaorać i nie potrzebujesz do tego nikogo.
Cytat:
Czasem trzeba dotrzeć na konkretną godzinę, a nie zamiast tego wizytować peron w Opocznie
A co się tak tego Opoczna przyczepiłeś mimo że ja nawet słowa o tym nie pisnąłem.
Cytat:
Jeżeli oferta jest niekonkurencyjna, a czasy przejazdu nieatrakcyjne to nie tylko nie zwiększy się zainteresowanie połączeniem, ale wręcz przeciwnie.
No jednak nocne pociągi rządzą się trochę innymi zasadami niż dzienne. Raczej nikomu nie marzy się przyjazd do takiego Świnoujścia o godzinie 5 rano, a inaczej Uznama się nie da puścić najkrótszą trasą. Dlatego dojdzie mu objazd przez Łódź by sensownie wieczorem wyjeżdżać z Wawki, bo to raczej pociąg dla ludzi wracających z niej a nie jadących do Poznania. Wtedy też w Świnoujściu zamelduje się o normalnej porze.
Mogę natomiast cię zapewnić jakby o 1 w nocy z Wawki dali pendolino do Krakowa Gdańska i Poznania to frekwencję miałyby niewielką, głównie przez absurdalne godziny wyjazdu i przyjazdu.
Zapowiadana zmiana miejsca postoju pociągów dalekobieżnych wiąże się z pewnymi problemami technicznymi. Na stacji Mława perony są krótsze niż na przystanku Mława Miasto. W efekcie będzie się zdarzać, że nie ze wszystkich wagonów możliwe będzie bezpieczne wyjście ze składu.
Z Łodzi do Warszawy przez Tomaszów i Opoczno. Nowa trasa „Karkonoszy”
Po wakacjach nocny pociąg ze Szklarskiej Poręby do Warszawy Wschodniej zmieni swoją trasę. Pominie Koluszki, Skierniewice i Żyrardów. W zamian zatrzyma się w Tomaszowie Mazowieckim i Opocznie Płd. Oznacza to istotne wydłużenie czasu przejazdu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum