Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 62, 63, 64
Rozkład jazdy 2024/2025
Autor Wiadomość

Auderman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Maj 2020
Skąd: Poznań

PostWysłany: 02-08-2025, 10:22    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A tak serio nie przyszło Ci do głowy, że pociąg może wyjechać ze stacji początkowej później zamiast generować jakieś kółeczka, kosztem większych kosztów dostępu do infrastruktury i energii...

A nie przyszło ci do głowy że pociąg może dzięki temu zwiększyć swój zasięg i więcej osób z niego skorzysta? Przemyślanin właśnie przez cały czas działał w taki sposób że jedzie przez Wrocław tylko po to by dojechać o sensownej porze do Krakowa czy Poznania natomiast jadącym na podobnej trasie Podhalaninie już zasada nie obowiązuje bo ma dojechać do Zakopanego czyli +3h od Krakowa. W sumie to idąc waszą analogią to on nie powinien wcale być kierowany przez Łódź, jak od tego rozkładu jeździ, bo to przecież tworzenie dodatkowych kółek na infrastrukturze a ignorujecie fakt że z tego połączenia może skorzystać półmilionowe miasto.
Cytat:
To może niech Karkonosze jadą przez Kraków, wtedy w Wwie będą już w godzinach biznesowych. Dawno większej bzdury nie czytałem..

To jest bardziej sensowne niż ten twój ograniczony mózg jest w stanie pojąć. Rzecz w tym że Kraków - Warszawa to już jest obsługiwany przez Karpaty, co jest inną sprawą bo zamiast jechać CMK ma czelność jechać chęchliskami z postojem na każdej stacji. No tak bo każdemu marzy się pobudka o godzinie 1 w nocy by zdążyć na pociąg o 2, by być na 6 rano na miejscu. A na powrót to każdy chce być o 2 w nocy już na miejscu bo tyle rzeczy można w środku nocy robić. Dlatego wręcz uważam że na nocne trasy powinny być kierowane najszybsze jednostki a najlepsze postoje to ich brak, tylko największe miasta. Wtedy będą wszyscy zadowoleni.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCqsfA4g1o1a0hk3ACOI9AfQ Zapraszam
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

TFZ Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2019
Skąd: DC

PostWysłany: 02-08-2025, 12:41    Odpowiedz z cytatem

Napisałem:
Cytat:
Dlaczego dłuższa trasa przez WS i LLU jest mile widziana, a przez LTM i EOP to "większe koszty dostępu do infrastruktury i energii..."?

Powinno być oczywiście ETM, a nie LTM, przepraszam.

_________________
Szacunek się zdobywa, a nie wymusza.
Sergio Ramos, kapitan Realu Madryt
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzysp1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Lip 2021

PostWysłany: 03-08-2025, 18:57    Odpowiedz z cytatem

Kilka postów wstecz pisze że ZKA za Polregio na odcinku Opole - Częstochowa będzie do 29 września a miało być 56 dni (z możliwością wydłużenia terminu do grudnia 2025).To będzie modernizacja na łapu capu tego odcinka czy kompleksowo?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ambrosia Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 05 Maj 2016
Skąd: Lubliniec

PostWysłany: 03-08-2025, 19:15    Odpowiedz z cytatem

Krzysp1 napisał/a:
Kilka postów wstecz pisze że ZKA za Polregio na odcinku Opole - Częstochowa będzie do 29 września a miało być 56 dni (z możliwością wydłużenia terminu do grudnia 2025).To będzie modernizacja na łapu capu tego odcinka czy kompleksowo?

Do 29 września mają zrobić odcinek od Opola do Lublińca który i tak na niektórych częściach już jest zrobiona na 160km/h. Tylko na tej trasie jest jednotor. Z Lublińca do Częstochowy są dwa tory więc jak skończą trasę Opole-Lubliniec to ZKA nie jest już potrzebna
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 03-08-2025, 22:16    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A nie przyszło ci do głowy że pociąg może dzięki temu zwiększyć swój zasięg i więcej osób z niego skorzysta?

O ekonomii, prawie popytu i podaży pojęcie masz żadne. Jeżeli oferta jest niekonkurencyjna, a czasy przejazdu nieatrakcyjne to nie tylko nie zwiększy się zainteresowanie połączeniem, ale wręcz przeciwnie. Nie wiem jaki zawód wykonujesz, ale na rynku sukcesu Ci nie wróżę Very Happy .
Cytat:
Przemyślanin właśnie przez cały czas działał w taki sposób że jedzie przez Wrocław tylko po to by dojechać o sensownej porze do Krakowa czy Poznania natomiast jadącym na podobnej trasie Podhalaninie już zasada nie obowiązuje bo ma dojechać do Zakopanego czyli +3h od Krakowa.

A jechałeś chociaż raz tym pociągiem? Chyba jednak nie. Otóż zaskoczę Cię wymiana pasażerów ma miejsce i nie jest śladowa we Wrocławiu. Porównywanie tej sytuacji to postojów w Tomaszowie czy Opocznie jest po prostu totalnie oderwane od rzeczywistości.
Cytat:
To jest bardziej sensowne niż ten twój ograniczony mózg jest w stanie pojąć.

Weź meliskę i się już uspokój. Piszesz bzdury, ale na szczęście półki co anonimowo Very Happy . Wstydu na pół wioski nie będzie Very Happy.
Cytat:
zecz w tym że Kraków - Warszawa to już jest obsługiwany przez Karpaty, co jest inną sprawą bo zamiast jechać CMK ma czelność jechać chęchliskami z postojem na każdej stacji. No tak bo każdemu marzy się pobudka o godzinie 1 w nocy by zdążyć na pociąg o 2, by być na 6 rano na miejscu.

Serio, nigdy nie zdarzyło Cię do pociągu wsiadać o 1 w nocy? Życia nie znasz Very Happy. Ci którzy koleją podróżują, a nie tylko klikają w klawiaturę nie widzą w tym nic nadzwyczajnego. Czasem trzeba dotrzeć na konkretną godzinę, a nie zamiast tego wizytować peron w Opocznie Very Happy.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Auderman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Maj 2020
Skąd: Poznań

PostWysłany: 04-08-2025, 10:25    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
A jechałeś chociaż raz tym pociągiem? Chyba jednak nie. Otóż zaskoczę Cię wymiana pasażerów ma miejsce i nie jest śladowa we Wrocławiu.


Zaskakujące że sam potrafisz się zaorać i nie potrzebujesz do tego nikogo.

Cytat:
Czasem trzeba dotrzeć na konkretną godzinę, a nie zamiast tego wizytować peron w Opocznie


A co się tak tego Opoczna przyczepiłeś mimo że ja nawet słowa o tym nie pisnąłem.

Cytat:
Jeżeli oferta jest niekonkurencyjna, a czasy przejazdu nieatrakcyjne to nie tylko nie zwiększy się zainteresowanie połączeniem, ale wręcz przeciwnie.


No jednak nocne pociągi rządzą się trochę innymi zasadami niż dzienne. Raczej nikomu nie marzy się przyjazd do takiego Świnoujścia o godzinie 5 rano, a inaczej Uznama się nie da puścić najkrótszą trasą. Dlatego dojdzie mu objazd przez Łódź by sensownie wieczorem wyjeżdżać z Wawki, bo to raczej pociąg dla ludzi wracających z niej a nie jadących do Poznania. Wtedy też w Świnoujściu zamelduje się o normalnej porze.

Mogę natomiast cię zapewnić jakby o 1 w nocy z Wawki dali pendolino do Krakowa Gdańska i Poznania to frekwencję miałyby niewielką, głównie przez absurdalne godziny wyjazdu i przyjazdu.

_________________
https://www.youtube.com/channel/UCqsfA4g1o1a0hk3ACOI9AfQ Zapraszam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 05-08-2025, 23:03    Odpowiedz z cytatem

Mława: Perony za krótkie dla IC „Pobrzeże”

Zapowiadana zmiana miejsca postoju pociągów dalekobieżnych wiąże się z pewnymi problemami technicznymi. Na stacji Mława perony są krótsze niż na przystanku Mława Miasto. W efekcie będzie się zdarzać, że nie ze wszystkich wagonów możliwe będzie bezpieczne wyjście ze składu.

Więcej:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/mlawa-perony-za-krotkie-dla-ic-pobrzeze--124187.html

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 06-08-2025, 18:44    Odpowiedz z cytatem

Z Łodzi do Warszawy przez Tomaszów i Opoczno. Nowa trasa „Karkonoszy”

Po wakacjach nocny pociąg ze Szklarskiej Poręby do Warszawy Wschodniej zmieni swoją trasę. Pominie Koluszki, Skierniewice i Żyrardów. W zamian zatrzyma się w Tomaszowie Mazowieckim i Opocznie Płd. Oznacza to istotne wydłużenie czasu przejazdu.

Czytaj więcej:
https://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/z-lodzi-do-warszawy-przez-tomaszow-i-opoczno-nowa-trasa-karkonoszy--124276.html

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 64 z 64 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 62, 63, 64
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2025 infokolej.pl