Był też materiał TVP3 Warszawa. W Mławie Miasto jest przejście górą wiaduktem z nieczynną windą, a w Mławie tunelem. Rzekomo też są różne wysokości peronów, w co akurat jakoś nie bardzo chce mi się wierzyć.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Może dlatego że pociągi regionalne jak sama nazwa wskazuje są stworzone do ruchu regionalnego? a może dlatego że przewoźnicy nie mają tyle taboru aby obsłużyć to do czego zostali stworzeni fanaberią był np pociąg KW Bursztynek....zaczyna się szkoła...tłok jest niemiłosierny a oni będą się pchać gdzieś w Polskę...zamiast zapewnić dobrą podróż mieszkańcom regionu. Jeszcze jedno...zamiast stworzyć dobry rozkład koleje regionalne i IC to ma być walka na własnym podwórku? z tego skorzystają inni....ale co ja tam wiem lepiej dać zrobić Rego Jet
Mogą wjechać 30 km bez uzyskania zgody/finansowania sąsiedniego regionu. Tak zapisano w ustawie.
Jeśli się dogadają i współfinansują, to nie ma problemu i jeżdżą jak np. z Bydgoszczy czy Gdyni do Olsztyna.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
No już od września EU07 na próbnych jazdach śmiga do Giżycka, więc możliwe że IC pojedzie już pod prądem. Z PR gorzej bo dalej z Olsztyna nie mogą dojechać, a dogadanie się z Podlaskim to jest kosmos, na którego nikogo tam nie stać.
PKP Intercity utrzymają połączenie do Rawy Ruskiej
Od kilku dni PKP Intercity są jedynym przewoźnikiem pasażerskim wykorzystującym przejście graniczne Hrebenne – Rawa Ruska. Po wycofaniu się SKPL z obsługi kursów na Ukrainę narodowy operator nie zamierza wprowadzać istotnych zmian w swojej ofercie. W rozkładzie pozostanie więc IC „Wisłok”, zapewniający dojazd z Warszawy do Lwowa z przesiadką na pociąg szerokotorowy.
IC PRZEMYŚLANIN w ostatniej korekcie od 26.19.2025 skasowany z odcinka przez Rybnik, Kędzierzyn Koźle na Bytom i potem Opole. Dziwna i kolejna nie przemyślana decyzja PKP INTERCITY
IC PRZEMYŚLANIN w ostatniej korekcie od 26.19.2025 skasowany z odcinka przez Rybnik, Kędzierzyn Koźle na Bytom i potem Opole. Dziwna i kolejna nie przemyślana decyzja PKP INTERCITY
Ja raczej obstawiam, że nie decyzja PKP IC tylko jakieś kolejne nocne zamknięcie (na trasie przez Rybnik, którą jeździ obecnie) co w połączeniu z zamknięciem w Łabędach daje efekt, że jest to jedyna możliwa trasa, którą można go przepchać.
Zobaczymy co będzie w grudniu z IC URSA chociaż myślę, że nie bez powodu wieczorem jedzie wcześniej niż obecny PRZEMYŚLANIN a rano później.
IC PRZEMYŚLANIN nie ma nic wspólnego z zamknięciem w Łabędach. Poprostu, przyśpieszono likwidację połączenia, które od grudnia znika wogóle ze Śląska... IC URSA będzie jechać przez Gliwice, Kędzierzyn Koźle na Opole bo jest ujęte w rozkładzie z zamknięciami...
Ps. IC URSA postój w Poznaniu ma mieć około 90 minut w drodze na Berlin, gdzie będzie łączona ze składem z Chełma
Krzysp1 bardzo cenię szum medialny jaki robisz wokół połączeń dalekobieżnych dla naszego miasta, ale nie zawsze masz rację.
IC PRZEMYŚLANIN jedzie przez Rybnik właśnie z powodu nocnego zamknięcia w Łabędach, które powoduje, że nie może w tych godzinach pojechać "na prosto" przez Gliwice, a Katowice omija bo tam również są zamknięcia i armagedon. IC nie pomijałoby z własnej woli Katowic i Gliwic na rzecz Rybnika, gdyby mogło tędy jechać. Akurat w tym przypadku zmieniona trasa była uwzględniona już nawet w rozkładzie rocznym 2024/2025, bo z góry było wiadomo, że zamknięcie będzie się ciągnąć cały rozkład.
Co do URSY to nie wiemy jeszcze jak pojedzie w rozkładzie zamknięciowym, bo tego rozkładu jeszcze nie ma. To co widzimy obecnie w Portalu Pasażera to rozkład roczny (czyli założenia jak miałoby wszystko jeździć gdyby nie było żadnych zamknięć i remontów). Pierwszy cykl zamknięciowy dopiero się konstruuje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum