Kolej musi celować w większe prędkości. 250 km/h nie jest już żadnym wielkim osiągnięciem
Polska kolej musi skokowo poprawić swoją atrakcyjność względem innych form transportu, w czym pomóc ma Kolej Dużych Prędkości i możliwość jazdy pociągiem nawet 350 km/h. - 250 km/h nie jest już żadnym wielkim osiągnięciem -mówi Piotr Rachwalski, członek zarządu CPK.
"Samorządowcy zaczynają wierzyć, że linia powstanie i czują, że trzeba coraz konkretniej o niej rozmawiać" - mówi w rozmowie z magazynem "Z Biegiem Szyn" Piotr Rachwalski, członek zarządu spółki Centralny Piotr Komunikacyjny. - "Rozmawiamy z samorządami, chociażby przy okazji konsultacji nad Horyzontalnym Rozkładem Jazdy, mając nadzieję na zwiększenie ich świadomości na temat szybkiego ruchu regionalnego na linii Igrek".
Malepszak vs Horała: Jaka prędkość na polskim KDP?
Podczas XV Kongresu Kolejowego o polskim KDP, prędkościach i taborze dużej prędkości debatowali Piotr Malepszak, wiceminister infrastruktury, oraz Marcin Horała, były pełnomocnik rządu ds. CPK. Rozmówcy spierali się o prędkości, model obsługi oraz udział polskich producentów przy dostawach taboru dla KDP.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum