Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Śledztwo ABW w sprawie klocków kompozytowych
Autor Wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 22-10-2009, 16:14    Odpowiedz z cytatem

mc2, już dawno na tym forum na licznych przykładach zostało dowiedzione, że kolejarska "Solidarność" to organizacja o charakterze mafijno-przestępczym. Związkowi bossowie "S", którzy pilnują tylko własnych stołków w komisjach zakładowych żyją w nieoficjalnej symbiozie z dyrektorami i pomniejszą biurwą, w dupie mając pracowników liniowych. Dziwię się, że kolejarze jeszcze tego nie pojęli i nadal dają się oszukiwać i płacą składki na tych mafiozów.

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mc2 Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 22 Lut 2008

PostWysłany: 23-10-2009, 07:03    Odpowiedz z cytatem

Arek, masz rację, tez sie kiedyś temu dziwiłam. Po przyjrzeniu się dokładniej już wiadomo na czym polega to kółko adoracji skorumpowanych bossów S. Na każdej komisji zakładowej delegaci, czyli osoby decydujące o wyborze po raz kolejny tego samego pasożyta są gronem szczególnego zainteresowania. Bezpośredni zwierzchnik nie ma zielonego pojecia, ze przewodniczący zakładówki wciąż sępi od dyrektora premię dodatkową dla tych osób, że pod szczególnym nadzorem są w trakcie wdrażanych podwyżek - zwierzchnik dokonuje jakiejś tam akcji, a dyrektor i tak dokłada ulubieńcom przewodniczącego, który idzie mu na rękę. Dlatego od wieków nie zmienia się delegatów, czyli ciało decydujące o tym a nie innym przewodniczącym, a w efekcie ten przewodniczący siedzi 10 kadencję na stołku.
Zdarzają się wyjątki w gronie dyrektorów - na 27 zakładów znam 3, którzy nigdy nie bedą się podlizywać związkom i nie bedą kupować za kasę zakładu ich przychylności. Tylko ta cyferka 3 to tak mało. Crying or Very sad

_________________
człowiek rodzi sie głupi i umiera głupi, są wyjątki - niektórzy umierają jeszcze głupsi
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 28-10-2009, 20:04    Odpowiedz z cytatem

Publikuję supertajny dokument, którego wydobycie kosztowało sporo zachodu.

Jest to raport służbowy kier. pociągu z 26 grudnia 2005 r. Do wypadku na linii Żywiec - Sucha Beskidzka doszło dnia 19 grudnia 2005 roku. Czyli od 19 do 26 grudnia nikt nie wycofał wadliwych wkładek kompozytowych i nadal jeżdżono ryzykując życie i zdrowie podróżnych! Dopiero potem wycofano ostatecznie wadliwe klocki.

Ryszard Rębilas tylko i wyłącznie dlatego został ponownie dyrektorem PR Kraków, aby zatrzeć ślady afery kompozytowej z 2005 r. Nasze forum do zatarcia śladów nie dopuści!

doc.jpg
Plik ściągnięto 638 raz(y) 142.15 KB


_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Paszczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-10-2009, 23:07    Odpowiedz z cytatem

Victoria, domyślam się, że ABW tego dokumentu na oczy nie widziało?

_________________
Paszczak
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 29-10-2009, 07:47    Odpowiedz z cytatem

Paszczak, ABW nie ma tego dokumentu. Proszę zwrócić uwagę, że raport służbowy nie ma nawet nadanego numeru (nr ewidencyjny powinien nadać zwierzchnik służbowy kier. pociągu, czyli naczelnik sekcji bądź dyrektor zakładu). Wtedy dyrektorem był Rębilas. Świadczy to o tym, że notatkę usiłowano zlikwidować, a osoby posiadające o niej wiedzę uciszyć.

Śledztwo ciągnie się już prawie 4 lata. Odnoszę wrażenie, że ABW robi wszystko, żeby niczego nie wyjaśnić. Skoro administracja forum nie posiadając technik ani instrumentów operacyjnych takich jakie mają służby potrafi dotrzeć do ściśle tajnej dokumentacji, to chyba o czymś to świadczy. A świadczy przede wszystkim o nieudolności naszego państwa i całkowitej bezkarności betonu PKP PR.

Organy ścigania bardziej interesują się administracją forum niż przestępcami/aferzystami ze spółek PKP:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=6578

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Krzysztof21
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 29-10-2009, 11:10   

Dokument opublikowany przez administrację niniejszego forum jest wstrząsający! Dlaczego po wypadku z 19 grudnia 2005 r., w którym cudem nikt nie zginął od razu nie wycofano wadliwych wkładek? Dlaczego musiały znowu "puścić hamulce" by wreszcie ktoś przestał narażać życie pasażerów i pracowników PKP-PR? Raport nosi datę 26 grudnia 2005 r. O ile dobrze pamiętam, to warunki pogodowe były wówczas mniej więcej takie same, jak podczas zderzenia pociągów z 19 grudnia.

Z Żywca do Suchej jechałem 23 grudnia. Czyli wynika z tego, że jechałem pociągiem wyposażonym w wadliwie działające wkładki hamulcowe. Czyli moje zdrowie i bezpieczeństwo (a może i życie) było poważnie zagrożone. Czy ktoś za to wreszcie odpowie? I dlaczego Rębilas ponownie został dyrektorem?

I jeszcze jedno: gdy Rębilas był dyrektorem PR Kraków wówczas, mieliśmy KKA na Żywiec-Sucha Beskidzka (zakończoną dopiero wypadkiem autobusu). Gdy teraz Rębilas ponownie został dyrektorem MZPR... KKA na Żywiec-Sucha Beskidzka wróciła. Ja tam w przypadki nie wierzę.

Panie Prezesie Moraczewski i Panie Marszałku Województwa Małopolskiego: zróbcie wreszcie solidne wietrzenie w PR Kraków.
Powrót do góry

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 29-10-2009, 11:44    Odpowiedz z cytatem

Krzysztof21 napisał/a:
I dlaczego Rębilas ponownie został dyrektorem?

Victoria już to wczoraj wyjaśniła:

Rębilas tylko i wyłącznie dlatego został ponownie dyrektorem PR Kraków, aby zatrzeć ślady afery kompozytowej z 2005 r.

A jeszcze wcześniej (tzn. 30 maja br.) Naczelnik:

Władze PKP S.A. czując, że sprawy idą w złym kierunku i wiele może zostać wykryte, zdaniem naszych informatorów użyły swoich wpływów, aby tydzień temu wymienić dyrektora PR Kraków na Rębilasa.

Rębilas został ponownie dyrektorem PR Kraków wtedy gdy p.o. prezesa PKP PR był propekapistowski Jerzy Kriger, przeciwnik pociągów interREGIO, przez wielu określany agentem PKP S.A. w usamorządowionych Przewozach Regionalnych. Kriger obecnie zasiada w radzie nadzorczej PKP PR jako przedstawiciel samorządu Wielkopolski.

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

woland Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 23 Lis 2008

PostWysłany: 29-10-2009, 13:28    Odpowiedz z cytatem

Firma Frenoplast chyba dalej produkuje.
Zobaczcie http://frenoplast.com/pl/index.php?idd=produkty&mdd=0&wyrob_do=kolej&kategoria=Kompozytowe+wstawki+hamulcowe
Pytanie tylko czy ktokolwiek w Polsce jeszcze kupuje te klocki.
Zdarzyło mi się kilka razy jechać na tych klockach i trzeba było się mocno starać aby zatrzymać się w odpowiednim miejscu. Szczęściem że ich już nie ma Smile

_________________
SZTUKATERIA ELEWACYJNA- www.wmb.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wykolejeniec Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Kwi 2008

PostWysłany: 30-10-2009, 00:33    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
ABW nie ma tego dokumentu

Szanowna Administracjo Forum! *
Jeśli raport podesłała Wam jakaś bezpośrednio zainteresowana osoba, która wyciągnęła papier z kosza, to chyba oczywiste, że ABW go nie może mieć. Jak się dowiedzą o jego istnieniu, kwestię ukrywania dowodu w sprawie, przez osobę nieuprawnioną, na pewno poruszą.
Jeżeli natomiast papier macie skserowany gdzieś z dokumentacji MZPR, to albo Rębilas jest inteligentny inaczej, że dotąd go nie usunął, albo musicie "lekko" skorygować teorię o celu jego powrotu na dyrektorski stołek.

Woland, może ich już nie ma, a może wręcz przeciwnie.
Ostatnio jechałem kibelkiem, któremu klocki w doczepnych podejrzanie cicho "szumiały".

* - nie wiem, czy wazeliny jest wystarczająco, aby nie szukać na próżno postu, po akcji jakiegoś Galla Ano Nima?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzysztof21
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 30-10-2009, 07:34   

Czy pracujące klocki hamulcowe kompozytowe wydzielają taki charakterystyczny przypalony zapach?
Powrót do góry

wykolejeniec Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Kwi 2008

PostWysłany: 30-10-2009, 07:58    Odpowiedz z cytatem

Przypalone podczas ostrego hamowania z, powiedzmy setki do zera - tak.
Patrz, znaczy: wąchaj wkładki w "bohunach".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krzysztof21
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 30-10-2009, 08:04   

wykolejeniec, to "bohuny" śmigają na tego typu wkładkach? A w przewozach towarowych w Polsce też są stosowane?

Z tego co czytałem, to na zachodzie wkładki kompozytowe są stosowane i użytkowane. Więc wypadek na Żywiec-Sucha wynikał z tego, że nasze rodzime wkładki były źle wykonane, czy też zupełnie nie pasowały do ostrego, górskiego klimatu?
Powrót do góry

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 30-10-2009, 11:38   

Krzysztof21 napisał/a:
A w przewozach towarowych w Polsce też są stosowane?


Z tego co kiedyś wyczytałem, tak. Można wtedy usłyszeć charakterystyczny, ciągle powtarzający się stukot kół. Osobiście nie raz byłem świadkiem czegoś takiego i zawsze zastanawiałem się, jaka jest tego przyczyna. Teraz już wiem.

Oto dowód (artykuł na temat kompozytów na pierwszej stronie tego wątku, jeden z komentarzy):

maszynista_50 napisał/a:
Kompozyty obecnie stosowane przy EZT w PR-ach podczas hamowania rozgrzewają się i nakładają na powierzchnię toczną obręczy czarną, twardą masę. Niekiedy ta twarda masa odrywa się fragmentami z zestawu (słychać wtedy regularny stukot podczas jazdy), następstwem tego jest wyrywanie fragmentów kompozytu na nieregularnej powierzchni zestawu.
Powrót do góry

chester Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Cze 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 30-10-2009, 13:32    Odpowiedz z cytatem

Krzysztof21 napisał/a:
wykolejeniec, to "bohuny" śmigają na tego typu wkładkach? A w przewozach towarowych w Polsce też są stosowane?
Z tego co czytałem, to na zachodzie wkładki kompozytowe są stosowane i użytkowane. Więc wypadek na Żywiec-Sucha wynikał z tego, że nasze rodzime wkładki były źle wykonane, czy też zupełnie nie pasowały do ostrego, górskiego klimatu?


No właśnie, jak czytam ten wątek to mam wrażenie, że ukuto (gdzie? tu?) teorię "wkładki kompozytowe = katastrofa na kolei". Tymczasem wkładki kompozytowe są używane na codzień też w Polsce też w ruchu pasażerskim i towarowym (nigdy nie zdarzyło Wam się jechać jakimś PICem, w którym po hamowaniu czuć było taki charakterystyczny swądzik palonego tworzywa? od razu wyjaśniam - ten swądzik nie jest niczym zwiastującym katastrofę).
Na przykład niemieckie kuszetki ze składu "Jana Kiepury" mają kompozyty (na tarczach)
Wagony towarowe też często mają kompozytowe wkładki - już nie na tarczach. I też to hamuje (nawet lepiej!).

Cały dowcip polega na konkretnym typie wkładek konkretnej firmy, która to (partia, może cały typ) została ewidentnie schrzaniona (nie znam szczegółów) a została zakupiona (okazyjnie?) przez PKP PR... Tu kolejny temat do wyśledzenia Wink

Proszę więc na koniec o krytyczne podejście do tematu, a nie klepanie "wkładki to śmierć".

_________________
Uwaga, na tym forum ostrzeżenie dostaje się również za zaprzeczanie kłamstwu.
historia uczy jednego - nigdy nikogo niczego nie nauczyła
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jóśko Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Cze 2008

PostWysłany: 30-10-2009, 19:29    Odpowiedz z cytatem

no własnie w składach krajów zachodnich kompozyty stosowane są wyłącznie w hamulcach tarczowych a to jest zasadnicza róznica
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl