Ale czy to prawda, że ten Pan, wszystko okaże się już w najbliższy tydzień.
Mnie zastanawia tylko dlaczego zwolniono dyr. Piecha, który tyle lat pracował w tym Zakładzie i był przyjazny dla pracowników. Mimo złych decyzji jakie kiedyś z dyr. Pawickim podejmował.
Już większość pracowników PR Wrocław głośno się wypowiada, że A. Piech powinien być nadal dyrektorem.
Potwierdzam te informacje. Wywalono praktycznie cały dyrektorski żelbeton PR Wrocław. Wreszcie!
Najbardziej cieszy wywalenie Piecha - wroga nr 1 kolei na Dolnym Śląsku. Co żeśmy się z nim naużerali przez ostatnie lata...
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Kolejny zakład PR po Katowicach który pozbył się betonu .
Krzysztof21 -Usunięty- Gość
Wysłany: 11-11-2009, 20:15
Serdeczne i szczere gratulacje dla dolnośląskiego OKOK-u. Kawał dobrej roboty! Wiem, że to w dużej mierze (jeśli nawet nie w 100%) Wasza zasługa. A dla Moraczewskiego kolejny plus za podejmowanie odważnych decyzji!
MaRcin1987, ale w PR Katowice zmienił się tylko dyrektor. Poza tym nikt więcej nie odszedł. Przykładowo Radomski nadal pracuje w PR Katowice (chyba na stanowisku związanym z rozkładem jazdy). Ale mam nadzieję, że nowy dyrektor w końcu przeprowadzi czystkę kadrową.
Krzysztof21, oby z Piechem nie było tak jak z Radomskim z PR Katowice. Usunięcie z dyrektorskiego stołka nie musi oznaczać wywalenia ze spółki. Piech nadal może snuć się korytarzami na I piętrze Dworca Głównego we Wrocławiu i mącić w rozkładzie jazdy.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Ja czegoś tutaj nie rozumiem. Raz się cieszycie, że istnieją Koleje Dolnośląskie i Koleje Mazowieckie, że zapowiadane jest powstanie Kolei Wielkopolskich, innym razem działania na ich rzecz traktujecie jako działania antykolejowe. Oczywiście, pracując w spółce Przewozy Regionalne i podejmując decyzje, dzięki którym konkurencja zdobywa rynki, to zwykły sabotaż. W takiej sytuacji pracodawca mógłby zwolnić dyscyplinarnie i dochodzić odszkodowania za poniesione straty przed sądem. Co innego jest nieudolność w zarządzaniu organizacją, które wbrew mniemaniu większości tutaj się wypowiadających wcale nie jest takie proste a do osiągnięcia sukcesu oprócz wiedzy potrzebny jest talent i odrobina szczęścia, tudzież odpowiedni zakres kompetencji. Nie rozumiem też, gdy się dziwicie, że ktoś zwolniony z eksponowanego stanowiska nadal w firmie pracuję. Jeżeli nie jest przestępcą, to nie widzę powodu, żeby tam nie pracował.
Wróble ćwierkają,że chodzi o przetargi na agencyjną sprzedaż biletów.Mniemam ,iż nie
wygrała pewna osoba,na pewnych stacjach.Pan X ze związku "X" broni jak lew interesów małżonki a nie pracowników .
Wysłany: 13-11-2009, 09:29 Nowy Dyrektor w Dolnośląskim Zakładzie Przewozów Reg.
Od przyszłego poniedziałku jak się dowiedziałem wczoraj będzie nowy Dyrektor ...jakieś pomysły na nowego szefa?
[ Dodano: 13-11-2009, 09:42 ]
Już wiadomo nowy dyrektor to pracownik UM - Pan Wojtek Kurzyjamski.
[ Dodano: 13-11-2009, 10:21 ]
Czarne chmury nad Przewozami Pasażerskimi na Dolnym Śląsku wiszą już od dawna. Zakład został pozbawiony zaplecza technicznego w postaci lokomotywowni we Wrocławiu Głównym, a tym samym stracił możliwość dokonywania napraw na coraz starszych już pojazdach, którymi dysponuje. Winę za taki stan sprawy ponosi Urząd Marszałkowski, który wolną ręką oddał zaplecze spółce IC jak i ówczesny Dyrektor PR Wrocław. Od tamtego czasu zmieniło się wiele, a zwłaszcza kadra zarządzająca, powoływano i odwoływano kolejno dyrektorów. Ostatni szok dla wielu pracowników i miłośników kolei jest powołanie byłego pracownika PKP PR Wrocław, a obecnego pracownika UM pana Wojtka Kurzyjamskiego na stanowisko Głównego Dyrektora. Ciekawe, co on zrobiło,póki, co więcej pytań i domysłów niż to warte. Moim zdaniem źle się stało, że ludzie, którzy tyle lat pracowali w tym zakładzie i byli zdaniem wielu dobrymi szefami zostali odwołani, a na ich miejsce powołano człowieka, który ma wielkie i czasem chore ambicje. Ale jak to mówią UM dopuszczając do sterów takiego człowieka niech wie, że tak się nie robi i ,że dzięki takim działaniom ludzie będą coraz bardziej zniesmaczeni do usług świadczonych przez PR Wrocław.
Ostatni szok dla wielu pracowników i miłośników kolei jest powołanie byłego pracownika PKP PR Wrocław, a obecnego pracownika UM pana Wojtka Kurzyjamskiego na stanowisko Głównego Dyrektora.
A co w tym szokującego? To chyba zrozumiałe, że Marszałek (współwłaściciel PR) chce mieć na stołku dyrektora zakładu swojego człowieka. Każdy będzie lepszy od starych zasiedziałych betonów rodem z PKP. Postawmy na młodzież!
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Na młodych, racja tylko czy Ci pseudo młodzi zawsze będą wiedzieli i umieli, co ich starsi koledzy? Ja nie mówię, że źle tylko to, że jak już się kogoś powołuje to musi być to osoba, która wręcz tryska wiedzą i posiada odpowiednie kwalifikację. A co do właściciela to zgadzam się tylko te ciągłe zmiany ludzi na stanowiskach kierowniczych niczemu dobremu nie służą. Każdy posiedzi kilka miesięcy i kolejny, a przepraszam gdzie jakieś długo falowe myślenie i układanie czegoś ? Jeden coś zacznie przychodzi drugi, który myśli, że na nowo coś lepiej zrobi. Patrzmy na to wszystko z punktu klienta, który jest odstraszany od kolei przez idiotów i przez głupie i nie trafne decyzje podejmowane mówiąc szczerze nie wiadomo, z jakiego powodu. Na koniec napiszę cos, co może dla wielu z Was użytkowników tego forum, a mianowicie to,że każdy myśli, że na kolei pracują same zwane przez Was BETONY powiem tak owszem jest ich wielu, ale nie można brać wszystkich do jednego wora. Pamiętajmy,że Ci ludzie wiele dobrego robią, a polityka transportowa naszego kraju na wiele też nie pomaga. I do póki nasz kraj nie będzie pojmować tematu transportu, tematu kolejowego to zmiany dyrektorów czy inne decyzje nie wpłyną na prawidłowe funkcjonowanie żadnej spółki związanej z transportem kolejowym.
Na młodych, racja tylko czy Ci pseudo młodzi zawsze będą wiedzieli i umieli, co ich starsi koledzy?
Odwołany dyrektor Piech, przez niektórych tak tu broniony (bo dobrze żył ze związkowym betonem?), przyszedł na kolej prosto ze szkoły, gdzie był wuefistą. Co wtedy wiedział o kolei? Tylko tyle, że pociągi jeżdżą po szynach. Efekty jego kilkuletnich rządów w PR Wrocław to niemal całkowity upadek kolei regionalnej na Dolnym Śląsku. Powołanie Kolei Dolnośląskich to przecież nic innego jak odpowiedź na nieudolne rządy betonu (Pawicki i Piech) PR Wrocław i na ich antykolejową politykę.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Na wczorajszym spotkaniu Zgromadzenia Wspólników PKP PR, Centrala Spółki PR odwołała z PR Wrocław
Dyrektora Zakładu - p. H. Sójkę i z-cę d/s. handlowych - p. A. Piecha.
J. Staniewski, z-ca dyrektora ds. techniczno-eksploatacyjnych też został odwołany.
_________________
Sponsorem mojej nieobecności na forum jest WizzAir.
Ostatnio zmieniony przez Zed dnia 13-11-2009, 19:45, w całości zmieniany 1 raz
Noema, a wykształcenie Pana W. Kurzyjamskiego jest odpowiednie na te stanowisko?
Przypomnijmy jak w poprzednim czasie, na tym forum krytykowano tego Pana. A teraz piszesz- "postawmy na młodych".
Czy w PR Wrocław nie ma ludzi młodych, którzy znają pracę PR-ów?
Z tego wynika, że nie - najpierw trzeba zatrudnić się w UMWD i wtedy drogą "awansu" można otrzymać intratny stołek.
Tylko mnie ciekawi jaki powód miał Prezes, aby wyrzucić dwóch dyrektorów i ponoć trzeci zastępca poleci.
Nie rozumie tego - PR Wrocław jest w ścisłej czołówce w przychodach i kosztach uruchamiania pociągów w PKP "Przewozy Regionalne".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum